رونمایی مایکروسافت از نسل دوم Surface Hub 2S

مایکروسافت نسخه جدیدی از بزرگترین رایانه Surface خود به نام Surface Hub 2S با امکانات جدید و بروز شده رونمایی کرد.

مایکروسافت نسخه جدیدی از بزرگترین رایانه Surface خود به نام Surface Hub 2S را معرفی کرده است.

به گزارش تکناک، این رایانه نسخه تازه به روز شده Surface Studio 2+ نیست. بلکه، Surface Hub 2S متمرکز بر سازمان، با انواع عظیم 50 و 85 اینچی خود، بزرگترین سیستم Surface موجود برای خرید است و این نسخه به‌روز‌شده شامل چند ارتقاء نسبت به Surface Hub 2S ابتدایی می‌شود.

Surface Hub محصولی از شرکت مایکروسافت است که یک نمایشگر لمسی بزرگ و تعاملی است و به منظور تسهیل همکاری و ارتباط در محیط کار طراحی شده است. Surface Hub بخشی از خانواده‌ی مایکروسافت سرفیس است و نخستین بار در سال 2015 معرفی شد. Surface Hub در دو اندازه موجود است: Surface Hub 55 اینچی و Surface Hub 84 اینچی که هر دو دارای رزولوشن 4K هستند.

Surface Hub برروی نسخه‌ی ویژه‌ای از سیستم‌عامل ویندوز به نام Windows 10 Team کار می‌کند که برای استفاده در صفحه‌های بزرگ و تعاملی بهینه‌سازی شده است. این دستگاه دارای دوربین‌ها، میکروفون‌ها و بلندگوهای داخلی است و همچنین از انواع مختلف اتصالات بی‌سیم برخوردار است.

Surface Hub 2S جدید اولین برد دیجیتال برخوردار از قابلیت لمسی در Teams Rooms ویندوز است. مایکروسافت می‌گوید جایگزینی Windows 10 Team Edition (سیستم‌عاملی نسل اول Surface Hub 2S) امکان دسترسی به چندین ویژگی «مورد نظر اساسی Teams Rooms» را برای کاربران و مدیران فناوری اطلاعات فراهم می‌کند. به عنوان مثال، Surface Hub به روز شده اکنون از قابلیت های Front Row، Persistent chat و مدیریت از راه دور یکپارچه پشتیبانی می کند.

مایکروسافت سخت‌افزار‌های مورد استفاده در نسخه جدید Surface Hub 2S را فاش نکرده است. تنها اطلاعات موجود مربوط به ابعاد دقیق آن مطابق با نسخه‌های قبلی است و شرکت‌ها می‌توانند از بین دو اندازه صفحه نمایش 50 یا 84 اینچی، سیستم خود را انتخاب کنند.

طبق ادعای Windows Central، این رایانه، واحد کارتریج به‌روز شده‌ای را اجرا می‌کند و از پردازنده نسل یازدهم اینتل پشتیبانی می‌کند (اولین جزئیات در مورد به‌روزرسانی در پایان سال 2022 ظاهر شد).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.