سئول میزبان رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ

سامسونگ معمولاً در دومین رویداد Galaxy Unpacked سال، از جدیدترین نسخه تلفن های تاشو خود رونمایی می کند. امسال، ما منتظر گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی واچ 6 هستیم.

به گزارش تکناک، شایعات حاضر حاکی از برگزاری این رویداد تا آخر جولای سال جاری و با میزبانی آن در کشور کره جنوبی به جای اروپا یا آمریکا است.

لی یانگ هی، رئیس مرکز بازاریابی جهانی بخش Samsung Device eXperience (DX) در پاسخ به سؤال مطبوعات در مورد این شایعات، در مراسم اهدای جوایز گفت: سئول برای این شرکت «پرمعنا و مهم» است. طبق گزارش  Yonhap News این صحبت می تواند به عنوان تأیید ضمنی برگزاری رویداد Galaxy Unpacked این بار در کشور اصلی سامسونگ باشد. در طول این تعامل، یانگ هی تمام جزئیات را ذکر نکرده است و مکان دقیق رویداد را فاش نکرد، اما به نظر می رسد در COEX در Gangnam-Gu، سئول برگزار خواهد شد.

از نظر تاریخ برگزاری، آگوست بعید به نظر می‌رسد و بیشتر شایعات به پایان ماه جولای، شاید در 26 جولای یا حوالی آن اشاره دارند. با این حال، سامسونگ هنوز به طور علنی هیچ یک را تایید نکرده است. این اولین بار است که سامسونگ رویداد Unpacked را به جای ایالات متحده یا اروپا در خانه برگزار می‌کند.

به گفته SamMobile شایعاتی در مورد دیگر گوشی‌های تاشو یا اولین هدست واقعیت ترکیبی (XR) این شرکت در این رویداد وجود دارد. احتمال عرضه اولی اندک است، اما احتمال ورود سامسونگ به معرکه هدست‌ها، با توجه به رونمایی از هدست Meta Quest 3 VR و انتظار برای رونمایی از هدست اپل در رویداد WWDC قبل از Unpacked بیشتر است. تا زمان انتشار تاییدیه رسمی، به نظر می رسد برنامه های سامسونگ در کره بومی سازی شده و در حال اجراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.