امکان ساخت و فروش NFT در اینستاگرام فراهم می‌شود

قابلیت ساختNFT در اینستاگرام  از سوی متا یک روش برای حمایت از تولید کنندگان محتوا توسط دنبال کنندگان آنها در این شبکه اجتماعی توصیف شد.

متا در روز چهارشنبه، به عنوان بخشی از رویداد هفته تولید کنندگان محتوا، اعلام کرد به زودی به تولید کنندگان محتوا اجازه می دهد NFT های خود را در خود اینستاگرام بسازند و بفروشند.

به گزارش تکناک، قابلیت ساخت NFT در اینستاگرام  از سوی متا یک روش برای حمایت از تولید کنندگان محتوا توسط دنبال کنندگان آنها در این شبکه اجتماعی توصیف شد.

در اصل، انتظار می‌رود که این توانایی جدید یک «ابزار end-to-end » باشد که به سازندگان اجازه می‌دهد NFT‌ های خود را در اینستاگرام ایجاد، نمایش دهند و بفروشند. طرفداران می توانند پس از ایجاد،  این NFT ها را مستقیماً در برنامه خریداری کنند.

توانایی ساخت و فروش آنچه متا از آن به عنوان “کلکسیون های دیجیتال” در اینستاگرام یاد می کند، هنوز به طور گسترده در دسترس نیست. بر اساس این اعلامیه، متا هنوز هم ابتدا در حال آزمایش « با گروه کوچکی از سازندگان محتوا در ایالات متحده» با هدف گسترش در کشورهای دیگر در آینده نزدیک است.

متا در این رویداد همچنین تعدادی دیگر از ویژگی های جدید و متمرکز بر تولید محتوا برای اینستاگرام و فیس بوک را اعلام کرد.

digikala

برخی از ویژگی های جدید

خرید اشتراک‌ به «همه سازندگان واجد شرایط در ایالات متحده» گسترش خواهند یافت. این بدان معناست که طرفداران می توانند محتوای انحصاری (و سایر امتیازات) را از سازندگان مورد علاقه خود با پرداخت هزینه مشترک شوند.

سازندگان یک راه اضافی برای کسب درآمد در Reels  اینستاگرام خواهند داشت. اینستاگرام در حال حاضر در حال آزمایش این توانایی است که به دنبال‌کنندگان اجازه می‌دهد با خرید ستاره‌ها در اینستاگرام، هدایایی برای سازندگان در Reels ارسال کنند.

متا همچنین در حال راه‌اندازی تنظیمات نمایه «حالت حرفه‌ای» است که به کاربران فیس‌بوک اجازه می‌دهد از طریق نمایه شخصی فیس‌بوک خود تولید کننده محتوا  شوند و به ابزارهای سازنده و کسب درآمد دسترسی داشته باشند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.