سامسونگ از Galaxy SmartTag 2 رونمایی کرد

سامسونگ امروز از Galaxy SmartTag 2 رونمایی کرد که دارای طراحی اصلاح شده و قیمت 30 دلاری است.

به گزارش تکناک، گلکسی SmartTag 2 همچنان فقط با دستگاه‌های سامسونگ کار می‌کند و هفته آینده با قیمت ۳۰ دلار عرضه می‌شود.

Galaxy SmartTag 2 اصلی با دو نسخه مختلف معرفی شد که به همان سبک Apple Air Tag است و قادر است اشیاء را با استفاده از بلوتوث، UWB یا ترکیبی از هر دو ردیابی کنند.

کاربران می‌توانستند به راحتی اشیاء خود را پیدا کنند و این کار از طریق شبکه‌ای از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی در نزدیکی انجام می‌شد.

در نسخه دوم، سامسونگ فقط با یک نسخه که از بلوتوث و UWB پشتیبانی می کند و همچنین طراحی به شدت به روز شده ای دارد کارها را ساده می کند. ظاهر جدید دارای یک حلقه یکپارچه است که می توان از آن برای اتصال دستگاه به جاکلیدی، کیف و سایر موارد استفاده کرد. طراحی جدید همچنین جایگاه باتری بزرگتری را فراهم می‌کند که سامسونگ ادعا می‌کند تا ۷۰۰ روز می‌تواند مدت طولانی کار کند.

Galaxy SmartTag 2 دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و از فناوری بلوتوث کم انرژی با برد حداکثر ۱۲۰ متر پشتیبانی می‌کند.

اما باید توجه داشت که SmartTag 2 هنوز هم فقط با گوشی‌های هوشمند سامسونگ کار می‌کند. در حالی که شبکه Find My Device از گوگل هنوز فعال نشده است.

Galaxy SmartTag 2 از تاریخ ۱۰ اکتبر با گزینه‌های رنگی سیاه و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمت آن ۲۹.۹۹ دلار خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.