سامسونگ با حسگر دمای گلکسی واچ 5 رقیبش را شکست داد

به نظر می رسد که سامسونگ با جدیدترین ساعت هوشمند خود اپل را تا خط شروع به عقب رانده است.

به گزارش تک ناک ،دیروز، این شرکت رویداد Samsung Unpacked را برگزار کرد. رویداد سالانه‌ای که سامسونگ در آن آخرین سخت‌افزار خود را در فاصله یک ماه قبل از برگزاری رویدادسالانه اپل ،برگزار کرد.

به نظر می رسد که اپل می خواست با اپل واچ سری 8 از ویژگی های مورد انتظار جلوتر باشد زیرا امروز ویژگی های مشابهی را اعلام کرد.

در طول این رویداد، سامسونگ از گلکسی واچ 5، رقیب اپل واچ سری 8 رونمایی کرد. طبق ادعای سامسونگ آخرین نسل گلکسی واچ ،حسگر های سلامت بزرگتر و دقیق تر و همچنین باتری بزرگتر و دوام بیشتری نسبت به رقیب خود یعنی اپل واچ سری 8 دارد.
دکتر TM Roh مدیر ارشد بخش کسب و کار و تجربه موبایلی سامسونگ ، به توانایی ساعت نه تنها برای اطلاع رسانی به کاربران در مورد سلامتی آنها، بلکه “هدایت آنها در مسیر” اشاره کرد.
وی در توضیح بیشتر گفت: ما به جامعه کاربران گلکسی واچ خود می‌خواهیم ابزارها، داده‌ها و منابع مورد نیاز را نه تنها برای درک بهتر سلامت بلکه برای هدایت بهتر آنها در این مسیر ارائه دهیم. با حسگر پیشگامانه BioActive سامسونگ، ما به کاربران این امکان را می‌دهیم تا کامل‌ترین تصویر را از چشم انداز های مرتبط با سلامتی خود را داشته باشند.”

سامسونگ اول این کار را کرد!

علاوه بر سایر ویژگی‌های جدید، سنسور BioActive یک سنسور دما نیز اضافه می‌کند. سامسونگ می گوید که این سنسور قادر خواهد بود هم دمای محیط و هم دمای بدن را تشخیص دهد.
با افزایش سطح و تماس مستقیم بیشتر با مچ دست، Galaxy Watch5 اکنون معیارهای سلامتی را حتی با دقت بیشتری نسبت به Galaxy Watch4 ردیابی می کند. بعلاوه، حسگر قدرتمند 3 در 1 BioActive آن در ترکیب با سایر سنسورهای سری Galaxy Watch5، از جمله سنسور دما که به تازگی معرفی شده است، درک دقیق تری از سلامتی خود در اختیار کاربران قرار دهد. حتی اگر دمای محیط اطراف شما تغییر کند سنسور دما که از فناوری مادون قرمز برای تعیین دقیق تر دما استفاده می کند، عدد دقیقی را به شما نشان میدهد. این فرصت‌های جدیدی را برای توسعه‌دهندگان می‌گشاید تا گزینه‌های سلامت و تندرستی خود را گسترش دهند و کاربران از تجربیات کاملاً جدید استفاده کنند.

همچنین شایعه شده است که اپل یک سنسور دما را به اپل واچ سری 8 اضافه می کند. همین امروز، حق اختراعی به بیرون درز کرد که انتظار می روداین تکنولوژِی به ساعت اپل اضافه شود.

باید ببینیم که سامسونگ و اپل چه نوع ویژگی‌هایی را می‌توانند با رقابت خود در عرصه فناوری اضافه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.