سه ویژگی جدید واتس اپ همه در مورد حریم خصوصی شما هستند

سه ویژگی جدید واتس اپ همه در مورد حریم خصوصی شما هستند.مانند تأییدیه‌های ورود به حساب کاربری و یک ربات چت .

در چند سال گذشته، واتس‌اپ به شدت در حال آزمایش و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به پلتفرم خود بوده است. اکنون، تقریباً هر روز، این سرویس در حال آزمایش پیشرفت‌های جدید در کانال بتا خود است، مانند تأییدیه‌های ورود به حساب کاربری و یک ربات چت .

به گزارش تک ناک علیرغم اینکه واتس اپ متعلق به متا است، اما همیشه حریم خصوصی را جدی گرفته است و مدعی است این پیام رسان که از رمزگذاری انتها به انتها پشتیبانی می کند،اخیرا چندین گزینه مفید مرتبط با حریم خصوصی را نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است.

ابتدا می‌توانید چت‌های گروهی WhatsApp را بدون اطلاع همه ترک کنید(فقط به  ادمین‌های گروه اعلانی نشان داده می‌شود). این یک افزودنی مفید برای گروه های بزرگ است که در آن چندین عضو می توانند پس از یک رویداد خاص از گروه خارج شوند. در گزارشی تمام مخاطبینی که در 60 روز گذشته از گروه خارج شده اند یا از آن حذف شده اند نگهداری می شود. هم مدیران گروه و هم اعضا می توانند این گزارش را مشاهده کنند. همانطور که اخیراً در کانال بتا WhatsApp مشاهده شده است، می توانید با استفاده از گزینه See Past Participants از برگه اطلاعات گروه به گزارش دسترسی داشته باشید.

دوم، واتس اپ اکنون به شما امکان می دهد وضعیت آنلاین خود را مخفی کنید.در حال  حاضر این امکان وجود دارد که وضعیت “آخرین بازدید” خود را از مخاطبین خاص پنهان کنید. ویژگی جدید حریم خصوصی بیشتر بر این  استوار است و به شما امکان می‌دهد مشخص کنید مخاطبینی که می‌توانند «آخرین بازدید» شما را ببینند بتوانند وضعیت  آنلاین بودن یا نبودن شما را نیز ببینند. واتس اپ اولین بار در ماه جولای در کانال بتای خود روی این ویژگی کار می‌کرد.

digikala

 

در نهایت، واتس اپ دیگر به کسی اجازه نمی دهد که پس از ارسال پیام هایی با ویژگی یک بار نمایش ، از صفحه نمایش عکس بگیرد. تا به حال، گیرنده می توانست یک بار از پیام شما یک اسکرین شات بگیرد و در نتیجه تمام هدف آن را شکست دهد. قرار است ددر آینده امکان عکس گرفتن (اسکرین شات گرفتن) از ابتدا برای پیام های با قابلیت یک بار نمایش داده شدن حذف گردد

همه ویژگی‌ها در حال حاضر برای کاربران واتس‌اپ در اندروید و آیفون ارائه می‌شوند. اگر برای شما این ویژگی ها هنوز فعال نشده اند، برنامه را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.