عرضه مدل های جدید آیفون 14 مینی شایعه بود؟

شایعه آیفون 14 مینی

 

گزارش مشکوک آخر هفته پیش 91Mobiles که مدعی بود یکی از بزرگترین توزیع‌کنندگان اپل در منطقه آسیا و اقیانوسیه در حال آماده‌سازی مدل‌های جدید آیفون و آی‌پد در ماه آینده است به احتمال زیاد نادرست است.

به گزارش تک ناک،این خبر از طرف Evan Blass عنوان شده و طی آن اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند اندرویدی بی‌شماری را قبل از عرضه شدن با تقریب خوبی فاش کرده است و تصاویری از آیفون 12 و هوم پاد مینی را قبل از معرفی هر کدام به اشتراک گذاشته است. بلاس مدعی است که نسل چهارم iPad Air دارای تراشه A14 و پورت USB-C خواهد بود. بلاس در کاری که انجام می دهد عالی است، اما در این مورد، به دلایل مختلفی که در زیر به آنها اشاره شده است، احتمالاً اطلاعاتی که دریافت کرده نادرست است.

اول، مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل و بسیاری از منابع دیگر گزارش داده اند که سری آیفون 14 شامل آیفون 14 مینی نخواهد بود. در عوض، گفته می‌شود که خط تولید از دو مدل 6.1 اینچی (آیفون 14 و آیفون 14 پرو) و دو مدل 6.7 اینچی («iPhone 14 Max» و iPhone 14 Pro Max) تشکیل شده است. این امکان وجود دارد که آیفون 13 مینی با قیمتی کمتر برای کسانی که صفحه نمایش 5.4 اینچی را ترجیح می دهند در خط تولید اپل باقی بماند.
دوم، در حالی که بلاس ادعا می‌کند که آی‌پد استاندارد دارای صفحه‌نمایش 10.2 اینچی خواهد بود، راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر (که غالبا پیش بینی های دقیقی می کند) گفت که آی‌پد نسل دهم احتمالا از صفحه نمایش 10.5 بزرگتر بهره می برد که به بخشی از شایعه طراحی مجدد دستگاه مربوط می شود

سوم ، در حالی که این گزارش ادعا می‌کند که اپل در حال آماده‌سازی برای عرضه مدل‌های جدید آی‌پد در ماه سپتامبر است، مارک گورمن، مدیر بلومبرگ، امروز در خبرنامه خود گفت که انتظار دارد آی‌پدها و مک‌های جدید در رویداد اکتبر معرفی شوند، از جمله آیپد و آیپد پرو نسل دهم حرفه ای تر با تراشه M2. گورمن گفت که iPadOS 16 و macOS Ventura در ماه اکتبر عرضه می‌شوند، بنابراین عرضه آی‌پد و مک‌های جدید در آن ماه منطقی خواهند بود. اما عرضه آیفون 14 مینی احتمالا بعید است.

طبق گفته Gurman، اپل در نظر دارد رویداد آیفون 14 خود را در روز چهارشنبه، 7 سپتامبر برگزار کند، بنابراین ما تنها چند هفته دیگر از اینکه چه دستگاه‌ های جدیدی و در چه زمانی عرضه می‌شوند، با خبر می شویم. اپل هنوز این رویداد را به طور رسمی اعلام نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.