شباهت چیدمان دوربین‌های پشتی آیفون 16 و 12

طبق توییت برخی منابع خبری آگاه اپل چیدمان دوربین های دوگانه آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را تغییر خواهد داد و به شکل آیفون 12 درخواهد آورد.

به گزارش تکناک، چیدمان دوربین پشتی از زمان عرضه آیفون 13 و آیفون 13 مینی، به مورب تغییر یافته است. اما به گفته مشاور توییتر از آیفون 16 و آیفون 16 پلاس، اپل دوباره از طرح عمودی چیدمان دوربین مانند آیفون 12 و آیفون 12 مینی استفاده خواهد کرد.

علت ایجاد این تغییر توسط اپل به خصوص با توجه به وجود طرفدار برای هر دو طرح بندی عمودی و مورب مشخص نیست. به احتمال زیاد، اپل این حرکت را به منظور جابجایی برخی از اجزای داخل گوشی انجام خواهد داد. علاوه بر این، به گفته کارشناس اطلاعات این تغییر باعث می شود “دستگاه به عنوان آخرین مدل فوراً قابل تشخیص باشد.”

با وجود سابقه کم افشاگر این اطلاعات، 9to5Mac به صحت اطلاعات وی مربوط به جزئیات نحوه عملکرد App Clips اپل در سال 2020 اشاره کرده است. او همچنین اخیرا وجود لنز پریسکوپ تنها در آیفون ۱۵ پرومکس را تأیید کرده است.

بنابراین اکنون از چند شایعه جدید در مورد سری آیفون16برنامه‌ریزی شده برای عرضه در 2024، از جمله وجود نمایشگرهای بزرگ‌تر در سری آیفون16 پرو با اندازه 6.3 اینچ برای مدل پرو و 6.9 اینچ برای مدل پرو مکس، و همچنین چیدمان عمودی دوربین‌ها در مدل‌های غیرپرو آیفون 16 مطلع شده‌ایم.

اطمینان از روند اپل در سال جاری بدون مشاهده نمونه های اولیه‌ در حال آزمایش و ویژگی های احتمالی مدل های آیفون سال آینده دشوار است. بنابراین، هر یک از این ویژگی‌ها، از نمایشگرهای بزرگ‌تر برای مدل‌های پرو تا دوربین‌های عمودی پشتی برای گوشی‌های غیرپرو آیفون 16 ممکن است پیش از رونمایی از طرح‌های نهایی، تغییر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.