شرکت سازنده بازی Epic Games هک شد

گروهی به نام Mogilevich که ادعا می کند که شرکت سازنده بازی Epic Games ، مورد حمله باج افزاری قرار داده و تقریبا 200 گیگابایت اطلاعات از این شرکت را به سرقت برده است.

به گزارش تک‌ناک  ,و به نقل از سایت Cyber Daily  اطلاعات به سرقت رفته شامل “ایمیل، رمز عبور، نام کامل، اطلاعات پرداخت، کد منبع و بسیاری از داده های دیگر” است.اگرچه مشخص نیست که آیا این اطلاعات به کارمندان، مشتریان یا هر دو شرکت Epic Games مربوط می شود. Epic Games هنوز پاسخی به این ادعا نداده است.

جای تعجب نیست که گروه باج افزار اکنون سعی دارد برای بازگرداندن اطلاعات یا خرید آن توسط شخص دیگری با تعیین ضرب الاجل 4 مارس، اخاذی کند.

هکرها هنوز مدرکی برای اثبات این حمله ارائه نکرده اند، اما طبق گزارش ها ماه گذشته با موفقیت به یکی از زیرمجموعه های شرکت خودروسازی نیسان حمله کردند.

در موج اخیر حملات باج افزار، تعدادی از سازندگان بازی های ویدیویی برجسته مورد هدف قرار گرفته اند. به تازگی، استودیوی Insomniac سازنده بازی Spider-Man پلی استیشن نیز هدف حمله قرار گرفت و زمانی که شرکت از پرداخت باج امتناع کرد، اطلاعات کارمندان و برنامه های توسعه به صورت آنلاین منتشر شد.

پلیس اروپا در اکتبر سال گذشته ادعا کرد که گروهی از مهاجمان باج افزار را که مسئول حمله برجسته Capcom در سال 2020 بودند را “سرنگون کرده است”، حمله ای که منجر به انتشار اطلاعات محرمانه کارمندان و جزئیات مربوط به بازی های آینده به صورت آنلاین شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.