شرکت Scout از کمپرهای جدید خود رونمایی کرد

اسکات از کمپر پاپ آپ و ماژولار برای پیکاپ هایی چون تویوتا تاکوما رونمایی کرد

شرکت Scout با عرضۀ متوالی سه مدل از سبک‌ترین و همه‌کاره‌ترین کمپرهای وانت پیکاپ خود در بحبوحه همه‌گیری کرونا، فاصلۀ اجتماعی را به اوج رساند. اکنون این برند بازگشته تا لذت بیشتری را به مخاطب خود ارائه دهد.

به گزارش تک‌ناک، محصولات جدید برند Scout، کمپرهای جدا شدنی بوده که ظرفیت چندانی ندارند، امّا ارتفاع بزرگی برای آنها در نظر گرفته شده است. اولین مدلی که وارد بازار شد، یوهو پاپ آپ جدید، برای پلتفرم‌های سایز متوسط ​​محبوبی مانند تویوتا تاکوما، فورد رنجر و جیپ گلادیاتور مناسب بوده و حتی سبک‌تر از مدل بزرگ‌تر است.

پیکاپ هایی چون تویوتا تاکوما رونمایی شد

شرکت مادر اسکات Adventure Manufacturing کار خود را در دوران همه‌گیری کمپینگ با کمپر المپیکی بزرگ‌ترِ طراحی شده برای پیکاپ‌های فول سایز آغاز کرد. در آن زمان این رویکرد درست به نظر می‌رسید، چرا که کمپ‌های پیکاپی دیواره‌دار سخت معمولاً برای هر چیزی به جزء یک پلتفرم پیکاپ فول سایز بیش از حد بزرگ و سنگین محسوب می‌شدند، که اغلب نیاز به توان و ظرفیت بالایی داشتند.

چند ماه پس از عرضۀ کمپر یوهو، Scout شروع به تقویت نام تجاری خود در سطح منحصر به فرد ساخت کمپر فشرده و فوق سبک کرد. این برند نه تنها توانست یکی از تنها کمپرهای سقف ثابت با دیوارۀ سخت بازار را با وزن کمتر از 450 کیلوگرم با Yoho ارائه دهد، که به نوعی سبک‌ترین کمپر پیکاپ صنعت محسوب می‌شد، بلکه از دیگر رقبا هم پیشی گرفت. یک سال قبل نیز اسکات کمپر TukTut را برای خودروهایی مثل فورد ماوریک با وزن 136 کیلویی ارائه کرد.

با در نظر گرفتن آن موقعیت پیشرو در بازار طراحی کمپر پیکاپ کامپکت و فوق سبک، جای تعجب نیست که اولین برداشت Scout از یک کمپر پاپ آپ منحصر برای رانندگان، پیکاپ‌های سایز متوسط ​​باشد. کمپر جدید پاپ آپ، خانوادۀ یوهو را گسترش می‌دهد و به صاحبان پیکاپ‌های سایز متوسط ​​دو گزینۀ کمپر کامپوزیتی متفاوت، امّا به همان اندازه جذاب را ارائه می‌کند.

تویوتا تاکوما

به طور قطع محافظت کامل در عقب، مجموعه‌ای از دیوارهای سخت عایق‌بندی شده مانند دیوارهای اصلی یوهو، مزایایی دارد، به خصوص در مکان‌هایی مانند آلاسکا که در آن آب و هوای متغیر و شدید سخت بوده و نیاز است تا محافظتی صورت گیرد. امّا اکثر کمپینگ‌ها در آلاسکا سعی می‌کنند که در داخل خودرو استراحت کنند.

یوهو پاپ آپ کاملاً جدید با پکیج پلان کف یوهو در زیر یک سقف تمام قد پاپ آپ، به کمپر اجازه می‌دهد تعادلی را برقرار کند که در زمان سواری به خوبی پایین بیاید و در عین حال 5.5 اینچ (14 سانتی‌متر) فضای داخلی اضافی را ارائه می‌کند. ایستادن در کمپر با ارتفاع کمی بیش از 6.7 فوت (204 سانتی‌متر) در داخل، باعث می‌شود که نسخۀ پاپ آپ دارای ارتفاع کافی برای جای دادن همۀ افراد همچون قد بلندترین افراد باشد.

مدل Pop Up چندین نوآوری جدید را از سوی برند Scout معرفی می‌کند، از جمله سقف کامپوزیت مونوکوک که با استفاده از فرآیند تزریق خلاء ساخته شده است. این شرکت توضیح می‌دهد که طراحی جدید به کمپر مورد اشاره اجازه می‌دهد تا زیبایی‌های مشابه مدل‌های دیوارۀ سخت را حفظ کند و در عین حال به آن کمک می‌کند تا بارش را بهتر دفع نماید.

خودرو تویوتا تاکوما

در همین حال، سیستم آسانسوری جدید “Early Rise” به افراد کمپینگ اجازه می‌دهد تا سقف را از یک مکان واحد، بدون نیاز به دویدن در اطراف محیط و باز کردن قفل‌های متعدد و بدون حجم اضافی و هزینۀ سیستم بالابر، با فعال شدن الکتریکی، بالا ببرند.

یوهو پاپ آپ باید کمی سبک‌تر از یوهو با دیوارۀ سخت اصلی عرضه شود و وزن آن حدود 976 پوند (443 کیلوگرم) در مقابل 991 پوند (450 کیلوگرم) هارد سایدر است. این ضرر بزرگی نیست، چرا که 976 پوند وزن فقط یک تخمین اولیه قبل از ساخت و ساز واقعی محسوب می‌شود. مهم‌تر از آن، هر دو نوع یوهو برای کمپرهای پیکاپ کاملاً محصور و بسیار سبک وزن هستند، تعداد کمی از تنها کمپرهای موجود در بازار با این کلاس، وزن کمی دارند.

Scout با ساختار کامپوزیت بدون چوب آزمایش شده، وزن محصول جدید را کاهش داد. پوستۀ فایبرگلاس ژل کوت با فوم پلی یورتان با چگالی بالا عایق و توسط یک اسکلت خارجی آلومینیومی تقویت شده است. پارچۀ پاپ تاپ با مجموعه‌ای 360 درجه از پنجره‌های سه لایه همراه می‌باشد.

تاکوما

Scout پلان اصلی چهارخوابه Yoho را به مدل Pop Up آورده است و کمی آن را با پیشخوان بامبو و رومیزی و تودوزی که به نظر می‌رسد رنگ قرمز- صخره- بیابانی دارد، زیباتر می‌کند. میز غذاخوری با مبل پیچیده به تخت دوم تبدیل می‌شود و تخت بالایی در صورت پیوستن به یک تخت اختیاری 24 اینچی (61 سانتی‌متری) به ابعاد 75×72 اینچ (191×183 سانتی‌متر) می‌رسد.

Scout استعداد طراحی سبک و انعطاف‌پذیر خود را با مدل استاندارد حفظ می‌کند، که شامل یک قوطی آب 18.5 لیتری Lifesaver Jerrycan آمادۀ فیلتراسیون با سمپاش، نیروگاه قابل حمل 3000 واتی Goal Zero و میز چند موقعیتی Lagun می‌شود. همچنین یک سینک فولادی ضد زنگ، دو پنل خورشیدی 100 واتی، روشنایی داخلی و خارجی و یک مخزن پروپان 2.3 کیلوگرمی در داخل محفظه قرار گرفته است.

ما انتظار داشتیم که نسخۀ پاپ آپ، قیمتی کمتر از مدل دیوار سخت داشته باشد، امّا در واقع چند هزار دلار بیشتر با قیمت پایۀ 27900 دلار است. اگر قیمت آن پایین‌تر بود، نسبت به یوهو استاندارد بی‌معنی به نظر می‌رسید، امّا قیمت بالاتر ممکن است ما را به سمت مزایای دیوارهای سخت مقاوم متمایل کند.

خریداران مشتاق می‌توانند یوهو پاپ آپ خود را هم اکنون در وب سایت اسکات با 500 دلار پیش پرداخت رزرو کنند. زمان تحویل در حال حاضر سه تا چهار ماهه است. Scout قصد دارد دو مدل پاپ آپ اضافی را معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.