شکست آیفون 15 پرومکس مقابل گلکسی اس 23 اولترا در تست سقوط

ما برای اولین بار در روز عرضه‌ آیفون 15 پرو، نگاهی به آزمایش سقوط آن داشتیم و نتایج نشان داد که این دستگاه پایداری کمتری نسبت به آیفون 14 پرو دارد.

به گزارش تکناک، اکنون تست سقوط دیگری با آیفون 15 پرو مکس تیتانیومی جدید در برابر سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا داریم. این چیزی است که اتفاق افتاده است.

دومین آزمایش سقوط از طرف PhoneBuff ارائه شده است که آزمایش‌ها را به صورت کنترل شده با استفاده از دستگاه هایی که دقیقاً در همان فواصل تنظیم شده‌اند و همان موادی که تلفن‌ها روی آن می‌افتند انجام می‌دهد .

این دو گوشی هوشمند پرچمدار چهار دور سقوط را پشت سر گذاشتند که شامل سقوط به عقب، به گوشه، سقوط روی صفحه و یک دور اضافه با سقوط روی فولاد بود.

در حالی که نتایج نسباً نزدیک بود، سامسونگ گلکسی اس 23 الترا در سه دور از چهار دور کمترین آسیب را نسبت به آیفون 15 پرو مکس داشت. امتیاز نهایی برای S23 اولترا 39 از 40 بود در حالی که آیفون 15 پرو مکس 37 امتیاز کسب کرد.

آیفون 15 پرو مکس در اولین ریزش‌ها شاهد ترک خوردن شیشه‌های پشت و جلو بود، در حالی که تیتانیوم نسبت به آلومینیوم S23 Ultra در برابر سقوط از گوشه انعطاف‌پذیرتر بود.

در نهایت، هر دو گوشی هوشمند از جمله دوربین‌ها کاملاً قابل استفاده بودند. با این حال، به نظر می رسد که آیفون 15 پرو مکس با آسیب بیشتری نسبت به برخی از پیشینیان خود که با قاب فولادی ساخته شده بودند، همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.