شگفتانه های نمایشگاه سالانه ایکس باکس برای گیمرها

مایکروسافت در حالی به تازگی نمایشگاه سالانه خود را برای بازی های ایکس باکس به پایان رساند که در نوع خود نمایشگاهی بزرگ بود.

به گزارش تکناک، مایکروسافت در نمایشگاه سالانه ایکس باکس نه تنها اطلاعات زیادی در مورد عناوین جدیدی که به Xbox (video game console by Microsoft) می آیند به اشتراک گذاشت، بلکه این شرکت بررسی طولانی ای راجع به Starfield که در واقع بازی RPG(نقش آفرینی) علمی تخیلی Bethesda هست نیز انجام داد.

در ادامه مروری بر مهمترین اتفاقات نمایشگاه سالانه ایکس باکس (کنسولی از ششمین نسل کنسول‌های بازی ویدئویی) خواهیم داشت.

تریلر بازی های Starfield و Direct Direct

ما اطلاعات جدید زیادی در مورد بازی Starfield در طول رویداد یکشنبه دریافت کردیم. در ابتدا یک تریلر جدید از این بازی منتشر شد که نویدبخش ماجراجویی های بزرگ در میان ستاره ها بود و تصاویری از نحوه اجرای بازی نمایش داده شد. سپس، در طول 45 دقیقه Starfield Direct که در واقع تیم توسعه دهنده این بازی است، به جزئیات مواردی مانند خلق شخصیت، ساخت کشتی، همراهان، کاوش در فضا و موارد دیگر پرداخت. این بازی در تاریخ 6 سپتامبر می آید.

پیش نمایش عجیب از بازی Fable دیدیم

مایکروسافت در نهایت اطلاعات بیشتری از جدیدترین بازی سری Fable نشان داد. تریلر این بازی بسیار نامتعارف بود. نگاهی کوتاه به برخی اقدامات بازی در تریلر وجود داشت: یک قهرمان سعی کرد از غولی که می‌خواست به آنها حمله کند، در امان بماند.

Star Wars: Outlaws یک بازی جدید جنگ ستارگان از یوبیسافت

در طول نمایش، تریلر سینمایی یک بازی جدید جنگ ستارگان از یوبیسافت با عنوان جنگ ستارگان: قانون شکنان را دیدیم. در تریلر این بازی، شخصیت ها یک کشتی را هدایت می‌کردند و از یک بلستر استفاده می‌کردند، اما از شمشیر نوری استفاده نمی‌کردند، اما این بازی همچنان مانند یک سفر هیجان‌انگیز به جهان جنگ ستارگان به نظر می‌رسد. این بازی قرار است در سال 2024 منتشر شود و یوبیسافت گیم‌پلی آن را در رویداد Ubisoft Forward خود در روز دوشنبه به اشتراک خواهد گذاشت.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد

کمپانی CD Projekt Red تریلر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty به اشتراک گذاشت، نسخه اکستندد Cyberpunk 2077 که ادریس البا در آن نقش آفرینی می کند. تاریخ انتشار این بازی 26 سپتامبر است.

Xbox Series S مشکی با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی در راه است

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که رنگ سفید Xbox Series S را دوست ندارید؟ خبر خوب این که از اول سپتامبر، شما می‌توانید بازی‌های خود روی یک دستگاه مشکی که 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد،انجام دهید. البته قیمت این دستگاه کمی گران تر است و 349 دلار است.

Senua’s Saga: Hellblade II در تریلر جدید فوق العاده به نظر می رسد

مایکروسافت تریلر جدیدی را برای بازی Senua’s Saga: Hellblade II منتشر کرد که خیره کننده به نظر می رسد و به طرز چشمگیری فیلم این تریلر در Xbox Series X ضبط شده است. این بازی قرار است در سال 2024 منتشر شود.

Microsoft Flight Simulator در سال 2024 کارهای جدیدی برای انجام دادن دارد

مایکروسافت در این نمایشگاه برنامه Microsoft Flight Simulator 2024 را معرفی کرد و به نظر می‌رسد مملو از کارهای جدید، مانند سفر با بالون هوای گرم و اطفای حریق هوایی است. این برنامه قرار است در سال 2024 منتشر شود. همچنین یک توسعه با محوریت Dune برای نسخه فعلی Flight Simulator در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

انتشار تریلر جدید و زمان انتشار بازی Avowed

مایکروسافت تریلر گیم پلی بازی Avowed را به اشتراک گذاشت. این بازی یک بازی RPG اول شخص آینده که در کمپانی Obsidian در دست ساخت است. این بازی هم در 2024 منتشر خواهد شد.

Forza Motorsport پاییز امسال عرضه می شود

این شرکت اعلام کرد بازی Forza Motorsport در 10 اکتبر منتشر خواهد شد. در کنار تاریخ انتشار، مایکروسافت تریلر جدیدی نیز از این بازی به اشتراک گذاشته است. این بازی برای Xbox و PC می آید.

Clockwork Revolution یک بازی RPG استیمپانک جدید است که قرار است برای Xbox بیاید

مایکروسافت نگاهی پنهانی از یک بازی RPG استیمپانک جدید از کمپانی inXile Entertainment با عنوان Clockwork Revolution را نشان داد. هیچ تاریخی برای انتشار این بازی وجود ندارد، اما به نظر می رسد که این بازی می تواند یک ماجراجویی فوق العاده و زمان بر باشد.

دو بازی Persona جدید برای Xbox در راه است

Persona 3 Reload نسخه بازسازی شده Persona 3 است که قرار است در اوایل سال 2024 منتشر شود. از طرف دیگر، Persona 5 Tactica یک بازی متمرکز بر تاکتیک است که در دنیای Persona 5 قرار دارد و در تاریخ 17 نوامبر منتشر می شود.

Infinite Wealth بازی بعدی از سری Like a Dragon است

برای بازی جدید Yakuza: Like a Dragon به نامLike a Dragon: Infinite Wealth آماده شوید. البته گفتنی است که تریلر بازی بسیار افتضاح بود.

ماموریت های داستانی Overwatch 2 در 10 آگوست آغاز می شود

اگرچه Overwatch 2 حالت داستانی ندارد، اما قرار است در سری جدید این بازی محتوای داستانی وجود داشته باشد و در 10 آگوست این ماجرا آغاز می شود. ضمنا منتظر یک قهرمان جدید در این بازی باشید.

1 دیدگاه برای “شگفتانه های نمایشگاه سالانه ایکس باکس برای گیمرها

  1. امیر نصری گفته:

    این نسل ایکس باکس دیگه پلی استیشن نخرین خرید اکتیویژن نهایی بشه چه نهایی نشه ایکس باکس به دنبال خرید استودیو بزرگتر میره شوکیس پلی استیشن هم خیلی ضعیف بود انگار سونی هم میخواد مراسم سامر شرکت نکنه ایکس باکس خریدش عقلانی تره و بازیهایی بیشتری هم روی گیم پس ۲۰۲۴ عرضه میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.