ضبط صداهای هشدار سفارشی در Google Clock فراهم شد

برنامه Google Clock شامل مجموعه خوبی از صداها به منظور استفاده برای زنگ هشدار می‌شود، همچنین می‌توان از میان صداهای ذخیره شده در دستگاه یا در YouTube Music هنگام انتخاب زنگ مناسب هشدار انتخاب کرد.

به گزارش تکناک، با این حال، یکی از موارد همیشه غایب در برنامه، توانایی ضبط صدای سفارشی است. مثلا اگر کاربر قصد انتخاب یک سخنرانی سریع یا یک صدای منحصر به فرد خاص برای زمان بیداری داشته باشد، تاکنون امکانپذیر نبوده است.

خوشبختانه، با ارائه به‌روزرسانی سرور این برنامه به نسخه 7.3 این قابلیت با آن اضافه خواهد شد. بنابراین اکنون دیگر می‌توان از صداهای هشدار سفارشی هم برای آلارم‌های معمولی و هم برای تایمرها استفاده کرد.

این ویژگی همچنین شامل صداهای موجود در برنامه Files یا ذخیره شده در هر جای دیگری از دستگاه می‌شود. در نتیجه، در بخش «Your sounds»، گزینه کاملاً جدید «Record new» مشاهده خواهد شد.

خبر این ویژگی اولین بار توسط میشل رحمان در توییتر گزارش و سپس توسط 9to5Google منتشر شد. در حال حاضر، به نظر می رسد این ویژگی منحصر به گوشی های پیکسل خواهد بود، با این حال، برخی از کاربران دستگاه های غیر پیکسل ادعا می کنند در صورت استفاده از رام های سفارشی مانند Lineage OS، آن را دریافت خواهند کرد.

برای ضبط صدای زنگ سفارشی خود در برنامه ساعت، روی دکمه «Record new» برای ورود مستقیم به برنامه Google Recorder بزنید. پس از اتمام ضبط، هر دو برنامه Google Clock و Google Recorder صدای زنگ هشدار سفارشی را به همراه زمان و تاریخی ضبط آن نشان می‌دهند.

متأسفانه، به نظر می‌رسد امکان تغییر نام صداهای ضبط شده با قابلیت داخلی برنامه ساعت وجود ندارد، با این حال، می توان با استفاده از برنامه Recorder ، نام آنها را پس از ضبط تغییر داد. با این حال، هر تغییری در نام آن فقط در برنامه Recorder منعکس می شود و در برنامه ساعت نشان داده نمی شود.

از آنجایی که این به روز رسانی در دست انجام است، لزوماً یکی از ویژگی های نسخه 7.3 برنامه ساعت نخواهد بود. ممکن است در حال حاضر این ویژگی در برنامه شما وجود داشته باشد که شما آن را ندیده باشید یا ظاهر نشده باشد. احتمالا این گزینه در چند روز آینده عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.