طراحی مجدد Google Chat با چند ویژگی جدید

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Google Chat در Cloud Next 2023 دارای یک طراحی مجدد رابط کاربری و ویژگی‌های هوش مصنوعی Duet است.

به گزارش تکناک، این طراحی مجدد با یک لیست گفتگوی متحد شروع می‌شود که هم پیام‌های مستقیم و هم Spaces را نمایش می‌دهد. همچنین شما از در کناری “Shortcuts” برای نمایش صفحه خانه به صورت زمانبندی شده، منشن و پیام‌های ستاره دار، استفاده خواهید کرد. در اوایل سال آینده، نمای خانه با اولویت‌بندی هوشمندانه پیام‌ها «بر اساس الگوهای ارتباطی شما» «هوشمندتر و پویاتر» می‌شود.

جستجو در Google Chat از یک صفحه نتایج طراحی مجدد شده بهره می‌برد که از رتبه‌بندی مبتنی بر ارتباط با هوش مصنوعی، پیشنهادهای پرسش، تکمیل خودکار و پیشنهادهای “آیا منظورتان این بود؟” بهره می‌برد.

گوگل تنها رابط کاربری وبسایت را امروز به اشتراک گذاشته است، اما این به‌روزرسانی‌ها همچنین برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نیز در دسترس خواهند بود.

قسمت نوشتن، پشتیبانی از تراشه‌های هوشمند را اضافه می‌کند که به شما امکان می‌دهد با بالا کشیدن منوی @، فایل‌ها را به سرعت به اشتراک بگذارید.

Google Chat اکنون از حداکثر 500هزار شرکت‌کننده در Spaces پشتیبانی می‌کند که افزایش 10 برابری را نشان می‌دهد، در حالی که نمایش‌های پیام‌ها یک عکس فوری از تعامل در یک فضا ارائه می‌کنند. ایده این است که سازمان‌های بزرگ “کل نیروی کار خود را در یک فضا میزبانی کنند” و گوگل ابزارهای مدیریت محتوا را به کنسول مدیریت برای بررسی حوادث اضافه کرده است. تا پایان سال، گوگل همچنین گروه‌های گوگل را با Spaces یکپارچه خواهد کرد تا عضویت‌ها را همگام کند.

به‌روزرسانی‌های دیگر شامل قسمت جدید برنامه‌ها در لیست گفتگوها و برنامه/ربات Google Drive به‌روزشده است که به شما امکان می‌دهد به نظرات پاسخ دهید و درخواست‌های اشتراک را انجام دهید.

شما می توانید با هوش مصنوعی Duet صحبت کنید، و Google Chat با هدف پاسخگویی به “پرسش‌های پیچیده” با جستجوی پیام‌ها و فایل‌ها در Gmail و Drive می‌باشد. همچنین، این قابلیت را دارد که خلاصه‌ای از اسناد به اشتراک گذاشته شده در Spaces ارائه کند و خلاصه‌ای از گفتگوها را فراهم کند.

در همین حین، در گوشه بالا و سمت راست گفتگوها، یک دکمه جدید “huddle” وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به سرعت یک تماس Google Meet با همه افراد در گفتگوی فعلی برقرار کنید. این تماس با صدا آغاز می‌شود، اما شما می‌توانید آن را به ویدیو نیز تغییر حالت دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.