طراحی مجدد Google Photos با فید جدید

ماه گذشته، گوگل از طراحی مجدد Photos خبر داد که ویژگی Memories و نوار پایین را اصلاح می‌کند و تغییرات دیگری رابه همراه دارد و اکنون این فرمت جدید در آمریکا در دسترس است.

به گزارش تکناک، این طراحی مجدد با انتقال علامت کلمه Google Photos به سمت چپ شروع می شود، در حالی که Print store، اشتراک گذاری و آواتار حساب شما در سمت راست قرار دارند.

دکمه اشتراک‌گذاری در نوار پایین، Library بعد از آن و در نهایت گزینه سرچ، برای “Memories” جا باز می‌کند. سازمان‌دهی مجدد مشابهی در رایانه‌های لوحی به‌صورت زنده انجام می‌شود، در حالی که برگه  “Utilities” از نوار ناوبری حذف شده است.

مهم ترین تغییر، فید Memories با جدول زمانی شبیه به دفترچه آن است که از هوش مصنوعی برای تنظیم و سازماندهی خودکار استفاده می کند. هدف گوگل این است که به شما اجازه دهد به راحتی خاطره‌انگیزترین سفرها، جشن‌ها و لحظات روزانه خود را با عزیزانتان زنده کنید، سفارشی کنید و به اشتراک بگذارید.

کاربران می توانند با استفاده از یک FAB نسبتاً کوچک (دکمه عمل شناور) که فقط زمانی که به پایین اسکرول می کنید ظاهر می شود، خاطراتی مانند آلبوم های ساختگی ایجاد کنند.

در همین حال، هوش مصنوعی مولد برای ارائه “customized title suggestions” استفاده می کند. “”Help me title برگه‌ای را به بالا می‌کشد که به شما امکان می‌دهد یک “hint”  برای راهنمایی اضافه کنید.

گوگل از اواسط آگوست شروع به انتشار این مورد کرد، اما اصلاحات تازه در حال حاضر با نسخه 6.54 در دسترس است. اگر هنوز در دستگاه شما فعال نیست، از گزینه “Force stop” در Google Photos و از اطلاعات برنامه استفاده کنید. این نسخه به نظر نمی رسد هنوز در iOS به صورت زنده اجرا شود.

این فید طراحی مجدد و خاطرات Google Photos ابتدا به ایالات متحده می آید و در «ماه های آینده» در دسترس جهانی قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.