عرضه اپل واچ X با بازطراحی جذاب

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ ، اپل در حال آماده شدن برای اولین بازطراحی بزرگ خود در چندین نسل از اپل واچ اصلی است. اما امسال شاهد عرضه آن نخواهیم بود.

به گزارش تکناک، به گفته گورمن، در عوض، اپل در حال کار بر روی اپل واچ X نازک‌تر با نقاط اتصال مغناطیسی برای بند ساعت، سنسور فشار خون و صفحه نمایش MicroLED در اواخر سال 2024 یا حتی در سال 2025 است.

تاکنون اتصالات مکانیکی معمول ساعت‌های اپل، طی سال‌ها امکان استفاده مجدد از بندهای قدیمی را برای کاربران فراهم می‌کرد، اما گورمن می‌گوید شرکت قصد تغییر نقاط اتصال آن به منظور کوچک کردن پوشیدنی‌ها و تقویت باتری و اجزای داخلی دارد. به عنوان مثال اپل واچ اولترا با وجود ابعاد جمع و جور، باتری بزرگتری دارد.

شایعات در مورد صفحه نمایش MicroLED روشن تر و رنگارنگ تر اپل واچ اخیرا در جریان بوده است، اما فناوری صفحه نمایش جدید فوق العاده گران است. اپل کار خود را با استفاده از این فناوری در یک نسخه کوچکتر و مقرون به صرفه در کوچکترین صفحه نمایش خود آغاز کرده است. طبق گزارش‌ها، اپل سال‌ها زمان صرف برنامه‌ریزی برای ارائه یک سنسور فشار خون در اپل واچ کرده است و ممکن است درست به موقع در دهمین سالگرد این پوشیدنی، آن را عرضه کند.

طبق ادعای گورمن اپل واچ سری 9 برای اولین بار از زمان معرفی سری 6 پردازنده سریع تری خواهد داشت، اما شامل همان اندازه صفحه نمایش معرفی‌شده در سال گذشته، از جمله برای اپل واچ اولترا 49 میلی متری، خواهد بود. در صورت صحت این اطلاعات، ممکن است این سری ساعت‌ها شامل یک به‌روزرسانی جزئی‌تر نسبت به سال گذشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.