عرضه ایرپاد پرو با جعبه شارژ USB-C

به نظر می رسد که نسخه جدیدی از AirPod Pro اواخر امسال عرضه می شود. این نسخه جدید یک جفت ایرپاد پرو به همراه یک جعبه USB-C خواهد بود.

به گزارش تکناک، این موضوع به گفته تحلیلگری به نام مینگ چی کو است. توجه به این نکته مهم است که اگرچه کو معمولاً در این موارد اشتباه نمی کند، اما جدول زمانی او ممکن است کمی پس و پیش شود. بنابراین ممکن است امسال این اتفاق نیفتد. در هر صورت این ویژگی، ارتقاء بزرگی برای AirPod نیست.

تاکنون، تنها تفاوت واقعی در اینجا برای این دستگاه، پورت USB-C در AirPod Pro است. به یاد داشته باشید که اپل سال گذشته یک AirPod Pro جدید را به همراه آیفون 14 معرفی کرد. بنابراین قرار نیست به این زودی ها AirPod جدیدی معرفی شود.

اپل قبلاً کیس AirPod و AirPod Pro را به روز کرده است و این کار را با اضافه کردن ویژگی MagSafe به قاب AirPod Pro و همچنین اضافه کردن شارژ بی سیم به قاب AirPod انجام داده است. بنابراین احتمال افزودن قابلیتی که بالاتر گفته شد چیز بعیدی نیست.

کو اشاره کرد که هیچ برنامه‌ای برای عرضه نسخه USB-C نسل دوم یا نسل سوم AirPod وجود ندارد و این ویژگی فقط برای AirPod Pro عرضه خواهد شد.

چه زمانی ممکن است این ایرپاد پرو های مجهز به شارژ  USB-C عرضه شوند؟ احتمالا در سپتامبر به همراه رونمایی آیفون های جدید و اپل واچ ها و یا در ماه اکتبر به همراه آی‌پدهای جدید ویا مک بوک های جدید. از آنجایی که این یک به‌روزرسانی بسیار جزئی است، اپل می‌تواند آن‌ را به عنوان یک بیانیه مطبوعاتی نیز منتشر کند.

دلیل افزودن قابلیت USB-C به جعبه شارژ ایرپاد پرو فشارهای اتحادیه اروپا است. این اتحادیه تمام وسایل الکترونیکی را مجبور می کنند تا پایان سال 2024 از USB-C استفاده کنند. به همین دلیل است که ما شاهد عرضه آیفون 15 با USB-C در اواخر امسال خواهیم بود. این یک چیز خوب برای مصرف کنندگان است، زیرا این بدان معناست که آنها می توانند همه چیز را با همان کابل شارژ کنند. این وسایل الکترونیکی شامل Macbook، iPhone، iPad و AirPod ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.