گوگل در ژوئن شروع به آزمایش طراحی مجدد صفحه اصلی برای برنامه Google Messages کرد و اکنون پس از ماهها آزمایش بتا آن را به طور گسترده برای کاربران عرضه میکند.
به گزارش تکناک، در صفحه اصلی به جای یک قسمت جستجو، یک نوار برنامه با لوگوی چهار رنگ “G” و سپس “Messages” و یک نماد ذره بین وجود دارد.
این نشان تجاری بسیار برجسته در میان تلاش مداوم برای RCS تاکید میکند که این تجربه پیامرسانی به شما توسط گوگل ارائه میشود.
تغییر بزرگ این است که برنامه Google Messages دیگر از نوار ناوبری استفاده نمیکند که به بهبود ظاهر اپلیکیشن کمک میکند. به جای آن، میتوانید با لمس تصویر نمایه پروفایل خود در گوشه بالا و سمت راست، بخش های Archived، Spam & blocked، Mark as all read و Device pairing را پیدا کنید. یک حباب سریع توضیح میدهد که این موارد حالا “در یک مکان” همراه تنظیمات برنامه قرار دارند.
گوگل همچنین جستجو را بهروزرسانی کرده است، که اکنون یک تارگت لمس کوچکتر ولی هنوز قابل مشاهدهتر دارد، بنابراین شما به جای چرخش قبلی، یک شبکه از دستهبندیها را خواهید دید.
همچنین، شما در اینجا یک میانبر برای متن/گفتوگوهای نشانهگذاری شده خود همراه با فیلترهایی برای Unread، Known ، Unknown، Images، Videos، Places و Links پیدا خواهید کرد.
به عنوان بخشی از این تغییر، ویژگی سازماندهی پیام که سال گذشته معرفی شد حذف شده است. دیگر برگههایی به اسم All، Personalو Businessدر بالا ندارید، اگرچه گزینه «حذف خودکار OTPها پس از 24 ساعت» در تنظیمات باقی میماند.
کاربران برنامه Google Messages اکنون این طراحی مجدد صفحه اصلی را مشاهده میکنند. (اگر نه، « Force stop» را از اطلاعات برنامه امتحان کنید.) مدت زیادی طول کشید تا گوگل به طور گسترده این تغییر را معرفی کند، اگرچه هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.