عرضه بروزرسانی امنیتی جدید برای ویندوز 11

مایکروسافت بروزرسانی امنیتی جدید KB5031354 ویندوز 11 22H2  را برای رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی منتشر کرده است.

به گزارش تکناک، این اولین آپدیت Patch Tuesday با دسترسی به ویژگی‌های Moment 4 ویندوز  است، در صورتی که گزینه “Get latest updates” را فعال کنید.

KB5031354 یک آپدیت تجمعی اجباری برای ویندوز 11 است که شامل آپدیت‌های امنیتی Patch Tuesday ماه اکتبر 2023 می‌شود.

کاربران ویندوز11 می‌توانند آپدیت امروز را با رفتن به منوی Start Settings > Windows Update و کلیک روی Check for Updates نصب کنند. اگر می‌خواهید ویژگی‌های Moment 4 را امتحان کنید، تغییرات “Get latest updates” را فعال کنید که آپدیت پیکربندی Microsoft Windows (family of computer operating systems developed by Microsoft) را دانلود می‌کند.

کاربران همچنین می‌توانند بروزرسانی جدید را به صورت دستی از فهرست به‌روزرسانی مایکروسافت دانلود و نصب کنند.

بروزرسانی امنیتی (security : freedom from, or resilience against, potential harm caused by hostile forces, circumstances or disturbances) جدید این ماه به دلیل آپدیت جهشی Moment 4 ماه گذشته، مجموعه‌ بزرگی از ویژگی‌های جدید ندارد. با این حال، پس از نصب آپدیت KB5031354 امروزی و فعال کردن “Get latest updates”، به ویژگی‌های زیر دسترسی خواهید داشت:

Copilot: این یک دستیار هوش مصنوعی قدرت گرفته از بینگ است که به شما در انجام کارها کمک می‌کند. این نسخه پیش‌نمایش اول بر روی رابط کاربری یکپارچه تمرکز دارد. برای شروع، دکمه Copilot را در نوار وظیفه ویندوز انتخاب کنید (یا WIN + C را فشار دهید). Copilot در ویندوز از همان حساب مایکروسافت (MSA) یا حساب Azure Active Directory (Azure AD) استفاده می‌کند.

  • نوار وظیفه: اکنون می‌توانید برنامه‌ها را در نوار وظیفه ungroup کرده و برچسب‌های کامل را نمایش دهید.
  • می‌توانید پرونده‌های خود را با استفاده از Outlook مستقیماً در پنجره اشتراک گذاری ویندوز ارسال کنید. آیکون Outlook را در بخش “Share using” در پنجره اشتراک گذاری ویندوز انتخاب کنید.
  • با استفاده از سوئیچ Windows 365، اکنون می‌توانید وارد حساب کاربری Windows 365 خود شده و اتصال Cloud PC Windows 365 خود را با رایانه رومیزی محلی خود برقرار کنید.

شما می‌توانید برای مشاهده لیست کامل تغییرات این آپدیت ، بولتن آپدیت پیش‌نمایش KB5030310  ماه گذشته را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.