عرضه جهانی جدیدترین گوشی اوپو در هفته آینده

گوشی اوپو  Find N3 Flip که در ماه آگوست معرفی شد و در حال حاضر در چین در دسترس است، این ماه راهی بازار جهانی خواهد شد.

به گزارش تکناک، به طور دقیق، این دستگاه در 12 اکتبر، یعنی هفته آینده، وارد بازار بین المللی خواهد شد.

اولین گام در هند خواهد بود و یک رویداد بزرگ راه اندازی برنامه ریزی شده است که در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی برگزار می شود. این رویداد به صورت زنده در یوتیوب پخش می شود و به همه اجازه می دهد نگاه بهتری به Oppo Find N3 Flip داشته باشند.

نکات برجسته اصلی OPPO FIND N3 FLIP

برای کسانی که رویداد عرضه اختصاصی چین را از دست دادند، Find N3 Flip اولین گوشی هوشمند تاشو با دوربین سه گانه روی جلد است. این دوربین شامل حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، حسگر تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی و حسگر اولتراواید 48 مگاپیکسلی است. این حسگرها دارای ویژگی‌های دوربینی Hasselblad هستند.

در قسمت جلویی، دستگاه دارای یک حسگر 32 مگاپیکسلی است. Oppo دوربین سلفی Find N3 Flip را در یک حفره مرکزی در نمایشگر جلو قرار داده است. درباره نمایشگر جلو صحبت کنیم، این یک پنل LTPO FHD+ با اندازه 6.8 اینچ است. این صفحه نمایش AMOLED دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است.

Oppo Find N3 Flip در روی جلد دارای صفحه نمایش 3.26 اینچی با رزولوشن 720×382 پیکسل است. در داخل، این دستگاه از تراشه فلگ‌شیپ Dimensity 9200 استفاده می‌کند. Oppo این تراشه را با 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی تا 512 گیگابایت هماهنگ کرده است.

در زمینه عملکرد باتری، Find N3 Flip دارای باتری 4300 میلی‌آمپرساعت با قابلیت شارژ سریع 44 وات است. دیگر ویژگی‌های این دستگاه شامل اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار، بلندگوهای استریو و NFC می باشد و درباره نرم‌افزار، این دستگاه با ColorOS 13.2 که بر اساس اندروید 13 است، اجرا می‌شود.

قیمت شروع در چین 6,799 یوان چینی است که حدودا برابر با 944 دلار آمریکا است. هنوز واضح نیست که آیا قیمت‌گذاری در نسخه‌های بین‌المللی همان خواهد بود یا خیر. اما این موضوع پس از برگزاری رویداد رونمایی جهانی به زودی روشن خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.