عرضه خودروی ون برقی جدید هوندا با یک ویژگی جالب

هوندا قرار است خودروی ون برقی N-Van e را با برد 130 مایل به بازار عرضه کند. این خودروی جدید می‌تواند برق پشتیبان خانه شما را تامین کند و دارای ویژگی‌های مناسبی است.

به گزارش تکناک، ون برقی جدید هوندا برای استفاده تجاری و شخصی طراحی شده است. این خودرو دارای طراحی داخلی انعطاف پذیر است و می تواند برق منزل یا محل کار شما را به صورت پرتابل تامین کند. این نوع از خودرو ها با قابلیت انتقال انرژی (vehicle-to-home) به اصطلاح V2H نامیده می شوند.

هوندا N-Van e نسخه الکتریکی N-Van بنزین سوز است. هوندا دسامبر گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد N-Van e را به عنوان یک خودروی برقی تجاری سبک بسازد. هدف این پروژه گسترش قابلیت استفاده ICE N-Van و ادغام ویژگی پایداری انرژی در این مدل بود. نمای بیرونی ون برقی جدید شبیه برادر بنزین سوز خود است.

سپر N-Van e از مواد بازیافتی ساخته شده است. باتری در زیر کف فضای بار نصب شده است و فضای داخلی مسطح و گستره است. علاوه بر این، فضای بار را می توان در N-Van e افزایش داد، زیرا صندلی های سرنشین و عقب را می توان به صورت صاف جمع کرد.

هوندا N-Van e در سه تریم L4، FUN و L2 عرضه خواهد شد. برخی از ویژگی‌های وابسته به تریم مانند سیستم کمک راننده پیشرفته هوندا SENSING (ADAS) و چراغ‌های جلوی هالوژن مولتی رفلکتور (multi-reflector) و سایر موارد وجود دارد. Honda N-Van e یک نیروگاه سیار قابل حمل است که حداکثر 1500 وات برق ارائه می دهد. کاربران می توانند انواع لوازم و ابزار را از طریق پریز برق آن به N-Van e متصل کنند. ون برقی همچنین می تواند برق اضطراری لوازم خانگی را تامین کند.

هوندا N-Van e ستون وسط سمت سرنشین را برای بارگیری و تخلیه بدون زحمت حذف می کند. این EV دارای برد 130 مایلی (210 کیلومتری) است بنابراین می‌تواند قبل از نیاز به شارژ مجدد، تحویل کامل محموله های خود در شهر را انجام دهد. این خودرو دارای حالت ECON است که مصرف انرژی کولر گازی را کاهش می دهد تا برد را افزایش دهد.

هوندا N-Van e قرار است بهار سال آینده در ژاپن عرضه شود. در حال حاضر در حال انجام آزمایشات داخلی و خارجی برای تأیید عملکرد آن است. نمونه اولیه N-Van e در نمایشگاه حمل ونقل ژاپن در 28 اکتبر به نمایش گذاشته خواهد شد. هوندا N-Van e ممکن است تا 10،000 دلار قیمت داشته باشد. زمانی که برای اولین بار در دسامبر 2022 معرفی شد، حدود 7000 دلار قیمت داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.