عرضه فصل پنجم بازی جذاب Age of Empires

با این‌که استودیو Relic Entertainment چند هفته پیش با تعدیل نیروی کار مواجه شد، تیم هنوز در حال کار بر روی محتوای جدیدی برای Age of Empires IV، آخرین بازی RTS در سری قدیمی مایکروسافت، است.

به گزارش تکناک، در این هفته، بازی وارد فصل پنجم شده و با به‌روزرسانی عظیمی که قابلیت‌ها و محتوای جدید زیادی را به بازی اضافه می‌کند، به روز شده است.

وبسایت رسمی بازی اطلاعات به‌روزرسانی را با لیست تغییرات جزئیات بیشمار قرار داده است. شاید جذاب‌ترین چیز جدید، رویداد ویژه Summer Party باشد. از حالا تا ۲۰ ژوئیه، بازیکنانی که موجودات خاصی را در مکان‌های مشخصی پیدا می‌کنند، جوایز ویژه‌ای دریافت می‌کنند.

بر این اساس می‌توانید در نقشه‌های جنگل سیاه و مرزآب‌ها، برای پیدا کردن مرد وحشی گریزان، یا در دریاهای Archipelago و Boulder Bay!، برای یافتن لاک‌پشت اژدهایی مرموز، جستجو کنید! شما حتی ممکن است آن‌ها را در یک بازی رنک هم ببینید! اولین روستایی ای که به مرد وحشی نزدیک شود یا اولین قایق صید که به لاک‌پشت اژدهایی نزدیک شود، پاداش ویژه ای دریافت خواهد کرد.

به‌روزرسانی فصل پنجم همچنین یک حالت بازی جدید به نام “Empire Wars” را اضافه می‌کند که قول داده است بازیکنان را به سمت اقدام و عمل بکشاند.

بازیکنان با امپراتوری رو به رشد خود، آماده شروع بازی می‌شوند و در حالی که آماده ورود به نبرد یا پیشرفت به عصر بعدی هستند، بازی را آغاز می‌کنند! این حالت بازی در بازی‌های سفارشی و تیراندازی موجود است، بازیکن با تنوعی از ساختمان‌ها و همراه با توزیعی از روستایی‌های کارگر، پایگاهی برای بازیکنان فراهم می‌کند تا آن را گسترش دهند. روستایی ها تلاش خود را در کار کردن در مزارع، برش درختان و به دست آوردن طلا و سنگ آغاز کرده‌اند.

این به‌روزرسانی همچنین گزینه چت صوتی تیم را نیز اضافه کرده است تا تیم‌های آنلاین بتوانند با یکدیگر چت کرده و استراتژی‌های خود را شکل دهند. همچنین سه نقشه جدید (Golden Heights، Migration و Volcanic Island) و بازی رتبه‌ای برای جوایز بیشتر اضافه شده است.

بازی همچنین بهبودهای تصویری در بعضی قسمت‌ها دریافت کرده است، از جمله یک سیستم پردازش تصویر جدید برای مناظر، پشتیبانی از نورپردازی بهتر با Ambient Occlusion و موارد دیگر. همچنین با این نسخه از بازی، تعدادی از مشکلات هم رفع شده است.

در طول تابستان، بازیکنان Age of Empires IV می‌توانند در صورت ورود به بازی در تاریخ ۱ ژوئیه (روز کانادا)، ۴ ژوئیه (روز استقلال ایالات متحده) و ۱۴ ژوئیه (Bastille Day) جوایز اضافی دریافت کنند. همچنین یک رویداد تابستانی دیگر نیز در اوایل ماه مرداد برگزار خواهد شد که با جوایز بیشتری همراه است.

شما می‌توانید از طریق PC Game Pass یا Xbox Game Pass Ultimate از مایکروسافت به Age of Empires IV دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید با قیمت 23.99 دلار، یعنی 40 درصد تخفیف از قیمت عادی، این بازی را از Steam تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.