عرضه مک بوک پرو  20.5 اینچی تاشو اپل تا سال 2025

گزارش جدید ارائه شده توسط راس یانگ نشان دهنده عرضه  یک مک بوک پرو 20.5 اینچی با صفحه نمایش تاشو تا سال 2025 است.

شایعات درباره عرضه محصولات تاشو اپل همچنان در جریان است و آخرین مورد ارائه شده توسط راس یانگ نشان دهنده عرضه  یک مک بوک پرو 20.5 اینچی با صفحه نمایش تاشو تا سال 2025 است.

به گزارش تکناک، زنجیره تامین محصولات اپل با توجه به گزارش‌های متناقض متعدد ارائه شده از سوی افشاگران قابل اعتماد به طور پی‌در‌پی در حال تغییر است.

شایعات اولیه حاکی از عرضه یک آیپد تاشو در سال 2024 بود، اما از زمان انتشار، دیگر منابع صحت اطلاعات آن را به چالش کشیده‌اند.

راس یانگ از مشاوران زنجیره تامین Display اطلاعاتی از یک مک بوک پرو تاشو 20.5 اینچی برای سال 2025 به اشتراک گذاشت، و در پاسخ به توییت گورمن در مورد تاشوها گفت در مورد آی‌پد تاشو 2024 موردی مشاهده نکرده است.

digikala

گورمن و یانگ در مورد عدم عرضه آیپد مینی تاشو در سال 2024 با یکدیگر موافقند، اما این نظر با گزارش قبلی مینگ‌چی کو، تحلیلگر در تضاد است. با این حال، یانگ با قدمی فراتر ساخت دستگاه بزرگ‌تری در سال 2025 را تایید کرده‌است.

طبق پتنت ثبت شده توسط اپل یک مک بوک پرو بزرگ تاشو مانند مورد ذکر‌شده توسط یانگ، عرضه خواهد شد. بنابراین، قطعاً این شرکت در حال بررسی چنین محصولی است. با این حال، شایعات در مورد احتمال و زمان ورود اپل به بازار تاشو ها متفاوت است.

البته هنوز هم امکان عدم عرضه محصول تاشو توسط اپل وجود دارد. سامسونگ در فصل اخیر با تمرکز بر محصولات تاشو خود و عدم حضور اپل در این عرصه، کمترین سود خود را در 8 سال گذشته داشته است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.