عرضه نسخه قدرتمند Galaxy S21 FE سامسونگ در هند

سامسونگ نسخه‌ای از گوشی  Galaxy S21 FE با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ را در هند عرضه کرده است.

به گزارش تکناک، این شرکت چند روز پیش با شروع تبلیغات، از عرضه این گوشی خبر داد و حتی برخی از فروشگاه‌های آفلاین قبل از راه‌اندازی رسمی دستگاه، آن را به فروش می‌رساندند.

سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۲ نسخه Exynos 2100 گلکسی اس ۲۱ اف‌ای را در هند راه‌اندازی کرد و در آن زمان، نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ تنها در ایالات متحده آمریکا در دسترس بود.

به نظر می‌رسد که Samsung (South Korean multinational conglomerate) دیگر نسخه Exynos 2100 گلکسی اس ۲۱ اف‌ای را در هند به فروش نمی‌رساند، زیرا این نسخه در وب‌سایت رسمی موجود نیست. برخی از فروشگاه‌ها ممکن است هنوز تا زمانی که موجودی دارند، نسخه Exynos را به فروش برسانند.

قیمت Galaxy S21 FE  در هند

گلکسی اس ۲۱ اف‌ای با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ (مدل SM-G990B4) اکنون از طریق وب‌سایت سامسونگ (شرکت خوشه‌ای کره‌ای) هند و فروشندگان مجاز در سراسر این کشور در دسترس است. قیمت آن حدود 606 دلار است و شرکت در صورت خرید از طریق کارت HDFC Bank، 5000 روپیه پول نقد ارائه می دهد. این گوشی در پنج رنگ Graphite، Lavender، Navy، Olive و White در دسترس است.

قیمت گوشی کمی ناامیدکننده است زیرا تفاوت بزرگی بین قیمت گوشی با پردازنده Exynos 2100 و نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ وجود دارد. همچنین، همه افراد دسترسی به کارت HDFC Bank ندارند و برای دریافت بازپرداخت نقدی مشکلاتی پیش خواهد آمد. در قیمت مشابه یا کمتر، برندهای دیگر گوشی‌هایی با پردازنده‌های جدیدتر مانند Snapdragon 8 Gen 1 یا Snapdragon 8+ Gen 1 ارائه می‌دهند.

گلکسی اس ۲۱ اف‌ای با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. صفحه نمایش آن یک صفحه نمایش سوپر آمولد با سایز ۶.۴ اینچ و فرکانس ۱۲۰ هرتز است و دارای رزولوشن Full HD+ است.

دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی است و دوربین عقب آن شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر است. همه دوربین‌ها قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارند.

گلکسی اس ۲۱ اف‌ای با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت، قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی را داراست. همچنین دارای شارژ بی‌سیم معکوس، بلندگوهای استریو، رتبه مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP67، خواندن اثر انگشت در صفحه نمایش و محافظت Gorilla Glass Victus است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.