عرضه یک بروزرسانی جدید برای گلکسی S22 سامسونگ

سامسونگ در حال آماده‌سازی یک به‌روزرسانی جدید برای سری گلکسی S22 یا حداقل برای گلکسی S22 Ultra است.

به گزارش تکناک،  این به‌روزرسانی باعث روان شدن انیمیشن‌های زوم دوربین می‌شود و تجربه کاربری را به حد گلکسی S23 Ultra ارتقا می‌دهد.

به‌روزرسانی آینده گلکسی S22 توسط مدیر انجمن سامسونگ که مسئول به‌روزرسانی دوربین است تأیید شد. هنگامی که یکی از اعضای انجمن پرسید که آیا سری گلکسی S22 Ultraیا S22  انیمیشن های زوم دوربین مشابه گلکسی S23 دریافت می کنند، ناظر تأیید کرد که از مدل S22 پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ زمانی را که انیمیشن‌های روان زوم دوربین قرار است در دسترس قرار ‌گیرند را فاش نکرده است. با این حال، شرکت ممکن است این بهبود را از طریق به‌روزرسانی برنامه دوربین به سری گلکسی S22 یا گلکسی S22 Ultra- که دقیقا معلوم نیست به جای یک به‌روزرسانی سیستمی یا پچ ماهانه، بیاورد. بنابراین، اگر گلکسی S22 یا به خصوص S22 Ultra را دارید، به دنبال به‌روزرسانی برنامه دوربین باشید. همچنین ما نیز به دنبال آن خواهیم بود و اگر اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشیم، شما را مطلع خواهیم کرد.

در ترجمه ماشینی، به نظر می‌رسد که مدیر انجمن گفت که سامسونگ “زمانی که برنامه تایید شد به شما اطلاع خواهد داد”. این نشان می‌دهد که احتمالاً انیمیشن‌های روان زوم به عنوان بخشی از به‌روزرسانی برنامه دوربین منتشر خواهند شد و نه به صورت یک نسخه جدید سیستمی.

در حال حاضر، انیمیشن‌های زوم دوربین در گلکسی S22 بد نیستند، اما می‌توانند بهتر باشند. آنها کمی تأخیر دارند و گاهی ناهماهنگ به نظر می‌آیند. آیا انیمیشن‌های بهبود یافته بدون ارتقاء تراشه ممکن است؟ هنوز قطعی نیست، اما حداقل در تئوری، بهبود بسیاری از بهبود بهینه‌سازی نرم‌افزاری ممکن است رخ دهد. تجربه Exynos 2200 در زمان عرضه خوب نبود، اما در حال حاضر گلکسی S22 یکی از پرچمدارهای پایدار سامسونگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.