امکان ثبت عکس‌های بهتر در شب با گلکسی S23 اولترا

 سامسونگ آماده عرضه سری گوشی های هوشمند گلکسی S23 است و گفته شده در این سری قابلیت عکاسی در شب به شکل قابل توجهی ارتقا یافته است.

 سامسونگ آماده عرضه سری گوشی های هوشمند گلکسی S23 است و گفته شده در این سری قابلیت عکاسی در شب به شکل قابل توجهی ارتقا یافته است.

به گزارش تکناک، شایعات بسیاری در اینترنت مبنی بر عرضه این محصولات همراه با OneUI 5.1 و نسل بعدی گلکسی‌بوک سامسونگ در تاریخ 1 فوریه 2023 وجود دارد. با این حال، هنوز هیچ تایید رسمی از تاریخ عرضه آنها وجود ندارد.

Ice Universe، یک افشاگر معتبر، در توییتی نوشت:  دوربین  S23 اولترا  برای عکاسی واقعاً مجهز به دید در شب است. این به احتمال زیاد نشان دهنده دسترسی زودهنگام وی به این تلفن هوشمند و تحت تأثیر قرار گرفتن وی در حین آزمایش دوربین و بررسی قابلیت دید در شب یا حالت عکاسی شب S23 اولترا در نور کم است.

حالت عکاسی شب گوشی های هوشمند سامسونگ همیشه جزو ویژگی‌های برتر آنها نبوده‌است، اما این توییت نشان دهنده احتمال ارتقا فرایند پس پردازش تصویر در شب ، بنابراین وجود نتایج بهتر است.

این مساله موجب افزایش اشتیاق کاربران برای آزمایش عملکرد دستگاه در حالت  عکاسی شب و قابلیت های دوربین می‌شود. مقایسه عکاسی شب دوربین گلکسی S23 اولترا سامسونگ با سایر رهبران بازار مانند شیائومی 12S اولترا، آیفون ۱۴ پرومکس و Vivo X80 Pro+ فرایند جالبی خواهد بود. آیا این دستگاه قادر به رقابت تن به تن با این پرچمداران خواهد بود یا کم خواهد آورد؟ برای اطمینان از پاسخ این سوال باید منتظر عرضه رسمی این دستگاه برای آزمایش و بررسی سریع آن باشیم.

لازم به ذکر است عکس های تبلیغاتی گلکسی S23 اولترا پیش‌تر فاش شده است. شکوه این دستگاه در تمام عکس‌های لو رفته از آن مشاهده می‌شود. عکس‌های به بیرون درز‌کرده، تصاویر گلکسی S23 را نیز فاش می‌کند. این تصاویر نشان دهنده عدم اعمال تغییر قابل توجه توسط سامسونگ در ظاهر یا شکل ظاهری گوشی پرچمدار رده بالای خود است. با این حال، ماژول دوربین گلکسی S23 شاهد تغییرات قابل توجهی بوده است. بر اساس گزارش ها، ماژول دوربین در گلکسی S23 و S23+ تغییر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.