قابلیت ایجاد پروفایل به برنامه Google Mesages می‌آید

قرار است به برنامه Google Messages بعد از تغییرات ظاهری مبتنی  Material You و تغییر طراحی مجدد حساب کاربری قابلیت ایجاد پروفایل اضافه شود.

طبق گزارش کاربران قرار است به برنامه Google Messages بعد از تغییرات ظاهری مبتنی  Material You و تغییر طراحی مجدد حساب کاربری ، یک ویژگی جالب دیگر اضافه شود.

به گزارش تکناک، با توجه به اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر Reddit، u/seeareeff، برنامه Google Messages به شما اجازه می دهد برای خود پروفایل کاربری در این برنامه ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که صفحه پروفایل در برنامه Google Messages در واقع توسط میشال رحمان کشف شده است. این صفحه پروفایل با رفتن به منوی تنظیمات برنامه و جستجوی پروفایل ها در برنامه Google Messages کشف شد. صفحه در حال حاضر کاربردی نیست. با این حال، پس از فعال شدن صفحه، کاربران این برنامه می توانند پروفایل خود را با عکس، نام و آدرس ایمیل ایجاد کنند.

با نگاهی به اسکرین شات، به نظر نمی رسد که کاربران بتوانند انتخاب کنند چه کسی می تواند پروفایل را مشاهده کند. اما با تحقق این ویژگی، به احتمال زیاد گزینه قابل مشاهده برای انتخاب افرادی که می‌توانند نمایه را مشاهده کنند به صورت عمومی، مخاطبین یا فقط شما در این برنامه وجود داشته باشد. اگر حریم خصوصی خود را روی “عمومی” تنظیم کنید، همه می توانند پروفایل شما را ببینند، از جمله کسانی که به آنها پاسخ می دهید.

یک کلید «اعلان‌ها برای به‌روزرسانی‌های تماس» وجود دارد که به شما امکان می‌دهد زمانی که هر یک از مخاطبین شما تغییراتی در نمایه خود ایجاد می‌کند، شما از آن مطلع شوید و گزینه “Notifications For New Contacts Found” هنگامی که یک مخاطب جدید پیدا شد برای شما اعلان ارسال می کند.

در حالی که ویژگی ایجاد پروفایل در برنامه Google Messages هنوز در دست توسعه است، گوگل در نسخه بتای این برنامه ویژگی جدیدی را برای کاربران  بیشتری گسترش می‌دهد. پس از آزمایش اولیه، Google Messages نشانگرهای تحویل (Message Delivery) را در دسترس کاربران بیشتری می گذراد. برای پیام‌های ارسالی، یک نشانگر دایره واحد خواهید دید. برای پیام های دریافتی ، دو نشانگر دایره ای را در کنار هم خواهید دید. همچنین، پس از خواندن متن، نشانگرها به شکل دایره توپر در می آیند.

اگر در برنامه بتا Google Message عضو باشید این نشانگرهای تحویل پیام ها را در بروز رسانی نسخه بتا مشاهده خواهید کرد. هنوز هیچ تاریخی برای عرضه عمومی این ویژگی ها توسط گوگل اعلام نشده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.