لنوو کامپیوتر بازی قابل حمل جدید عرضه می کند

لنوو در حال کار بر روی یک کامپیوتر بازی قابل حمل مشابه Steam Deck با صفحه نمایش 8 اینچی است.

به گزارش تکناک، وب‌سایت Windows Central با استفاده از منابع نامشخص، ادعا می‌کند که این دستگاه تحت نام Lenovo Legion Go در حال ساخت است. نام تجاری Legion در حال حاضر برای کامپیوترهای بازی رومیزی و نوت بوک شرکت استفاده می‌شود.

گزارش اطلاعاتی بسیار کمی در مورد مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه وجو دارد. در گزارش ذکر شده است که Lenovo Legion Go از ویندوز ۱۱ مایکروسافت و از نسخه‌ای از پردازنده‌های AMD Phoenix 7040 استفاده خواهد کرد که به طور معمول در نوت بوک‌های فوق‌العاده نازک یافت می‌شوند.

شاید جالب‌ترین چیز در این گزارش این است که Lenovo Legion Go ممکن است دارای صفحه نمایش ۸ اینچی باشد. این می‌تواند برای  افرادی که از صفحه نمایش‌های کوچک‌تر ۷ اینچی Steam Deck یا ASUS ROG Ally خوششان نمی‌آید، جذاب‌تر کند.

لنوو در ارائه فرم فاکتورهای جدید و متفاوت کامپیوتری کارآزموده است. در ابتدای امسال، لپ تاپ Yoga Book 9i با دو صفحه نمایش OLED 13.3 اینچی را معرفی کرد، اما این دستگاه هنوز به فروش نرسیده است. همچنین در فوریه سال ۲۰۲۳، در کنگره جهانی موبایل، نمونه اولیه‌ای از یک نوت بوک با صفحه نمایش قابل چرخش را نشان داد.

گزارش امروز در مورد مشخصات سخت افزاری دستگاه شایعه‌شده Lenovo Legion Go، شامل هیچ اطلاعاتی در مورد باتری یا عمر باتری آن ندارد که به طور مسلم عاملی مهم در موفقیت هر کامپیوتر بازی قابل حمل است. همچنین هیچ خبری در مورد تاریخ عرضه یا قیمت Legion Go وجود ندارد.

اگر این دستگاه عرضه شود و به رقیب موفق Steam Deck تبدیل شود، مطمئناً می‌توان انتظار داشت که دیگر سازندگان بزرگ رایانه شخصی به این فضای رایانه‌های شخصی بازی قابل حمل بپیوندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.