لپ‌تاپ‌های گرم پرو ال‌جی معرفی شدند

ال‌جی جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های خود به نام گرم پرو را در نسخه استاندارد و نسخه پرو ۳۶۰ با تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی رونمایی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، ال‌جی لپ‌تاپ‌های گرم پرو خود را رونمایی کرد. این نوت‌بوک‌ها از پردازنده‌های Intel Core Ultra 7 به‌همراه یک واحد پردازش عصبی اختصاصی برای AI-Boost بهره می‌برند. این ادغام به نوت‌بوک‌ها اجازه‌ی اجرای عملیات هوش مصنوعی خودکار بدون نیاز به اتصال به شبکه را می‌دهد و عملکرد کلی دستگاه را بهبود می‌بخشد.

یکی از ویژگی‌های مهم این سری، معرفی عملکرد AI Gram Link است که به‌اشتراک‌گذاری یکپارچه فایل‌ها را با حداکثر ۱۰ دستگاه اندروید و iOS فراهم می‌کند. علاوه‌بر‌این، کاربران می‌توانند تلفن‌های همراه و تبلت‌ها را با استفاده از صفحه‌کلید و ماوس نوت‌بوک کنترل کنند.

کاربران می‌توانند از کارت گرافیک Nvidia RTX 3050 با ۴ گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 استفاده کنند. این سری از نوت‌بوک‌ها نمایشگری با رزولوشن WQXGA+ (2880 در 1800) و حداکثر نرخ تازه‌سازی 144 هزتز دارند.

ضخامت نسخه 16 اینچی که از کارت گرافیک RTX 3050 بهره می‌برد، درحدود 12.4 میلی‌متر است که 21 درصد نازک‌تر از نسل قبلی خود است. این نوت‌بوک با وزن 1.19 کیلوگرم، با ویژگی‌های کاربردی مانند دو فن و افزایش 58 درصدی در مساحت لوله‌های حرارتی طراحی سبک‌وزنی را ترکیب می‌کند.

ال‌جی گرم پرو ۳۶۰ محصولی دو در یک است که ضخامت آن 12.4 میلی‌متر و وزنش 1.39 کیلوگرم است. این نوت‌بوک صفحه‌نمایش لمسی و قلم اختصاصی دارد و با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم راحتی بیشتری را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

قیمت‌ لپ‌تاپ‌های جدید سری گرم پرو ال‌جی بر‌اساس اندازه صفحه‌مایش و کارت گرافیک و حافظه متفاوت است. ال‌جی گرم پرو استاندارد 2.54 میلیون وون (1,958 دلار) تا 3.34 میلیون وون (2,574 دلار) قیمت‌گذاری شده است، در‌حالی‌که گرم پرو ۳۶۰ بین 2.74 میلیون وون (2,112 دلار) تا 3.19 میلیون وون (2,459 دلار) قیمت دارد. پیش‌خرید این لپ‌تاپ‌ها در کره‌جنوبی از روز دوم تا پانزدهم ماه آینده میلادی تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.