آغاز ثبت نام استفاده از ربات چت هوش مصنوعی گوگل

گوگل اعلام کرد کاربران از امروز می توانند برای حضور در لیست انتظار استفاده از Bard ،ربات چت هوش مصنوعی این شرکت ثبت نام کنند.

به گزارش تکناک، کاربران برای پیوستن به این لیست انتظار باید در سایت تازه راه اندازی شده bard.google.com ثبت نام کنند.

این شرکت از نام تجاری “Bard” به جای “Google Assistant” استفاده می کند و به جز لینک ثبت نام و سؤالات متداول، در حال حاضر چیز زیادی در این سایت وجود ندارد.

پست وبلاگ گوگل Bard را “یک آزمایش اولیه” می نامد و این پروژه با برچسب های هشدار پوشانده شده است. سایت Bard دارای یک برچسب آبی روشن “آزمایش” دقیقاً روی لوگو است، و پست وبلاگ هشدار می دهد، “مدل های زبان بزرگ همیشه درست کار نمی کنند.

بازخورد طیف گسترده ای از کارشناسان و کاربران به بهبود هوش مصنوعی ( artificial intelligence ) بارد کمک می کند.” یک سلب مسئولیت در زیر کادر ورودی نمایشی هشدار می‌دهد، “بارد ممکن است اطلاعات نادرست یا توهین‌آمیز را نشان دهد که نمایانگر دیدگاه‌های Google نیست.”

.

 

 

مایکروسافت به دلیل اتخاذ موضعی بسیار تهاجمی نسبت به گسترش هوش مصنوعی(AI)، حتی حذف تیم اخلاق هوش مصنوعی خود مورد انتقاد قرار گرفته است.

گوگل در تلاش است تا خود را محتاط تر نشان دهد و می گوید : ” Bard بر اساس اصول اخلاقی هوش مصنوعی ما هدایت می شود و ما همچنان بر کیفیت و ایمنی تمرکز می کنیم. ما از بازخورد و ارزیابی انسانی برای بهبود سیستم های خود استفاده می کنیم و ما” همچنین موانعی مانند محدود کردن تعداد مبادلات در یک گفت‌وگو ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم تعاملات مفید و موضوعی را حفظ کنیم.”

گوگل می‌گوید: (field of computer science and engineering practices for intelligence demonstrated by machines and intelligent agents) Artificial Intelligenc بارد می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد، ایده‌های شما را شتاب بدهد و کنجکاوی شما را تقویت کند. ممکن است از بارد بخواهید نکاتی را برای رسیدن به هدفتان که خواندن کتاب‌های بیشتر در سال جاری است، توضیح فیزیک کوانتومی به زبان ساده یا خلاقیت شما را با طرح یک ایده به شما ارائه دهد. پست وبلاگ.” پرسش‌های متداول هشدار می‌دهد که بارد «هنوز نمی‌تواند در کدنویسی به شما کمک کند» و «توانایی برنامه برای حفظ زمینه محتوادر حال حاضر به‌طور هدفمند محدود شده است».

لیست انتظار برای کاربران 18 سال یا بالاتر و در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در ایالات متحده و بریتانیا قابل دسترسی است. برخلاف تیم بینگ، به نظر نمی رسد بارد با جستجوی گوگل یکپارچه شود. برخی از نتایج دارای دکمه “Google it” هستند که سایت معمول جستجوی Google را راه اندازی می کند.

4 دیدگاه برای “آغاز ثبت نام استفاده از ربات چت هوش مصنوعی گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.