انتشار رایگان ماشین‌های مجازی ویندوز 11  توسط مایکروسافت

ماشین‌های مجازی ویندوز 11

توسعه دهندگانی که می خواهند شروع به نوشتن برنامه برای ویندوز 11 کنند یا کاربران عادی که کنجکاو اند آخرین سیستم عامل مایکروسافت را ببینند، می توانند ماشین‌های مجازی ویندوز 11 ارائه شده توسط مایکروسافت را به صورت رایگان دانلود کنند.

به گزارش تکناک، این شرکت بار دیگر ماشین های مجازی پر از ابزارهای توسعه دهنده خود را به روز کرده است و به کاربران امکان دسترسی به Windows 11 2022 Update، Visual Studio 2022، WSL و سایر ابزارها را می دهد.

شایان ذکر است که ماشین های مجازی مبتنی بر ویندوز 11 مایکروسافت کاملا رایگان نیستند. می‌توانید تا 10 ژانویه 2023 بدون هیچ هزینه‌ای از آن ماشین‌های مجازی استفاده کنید. پس از آن تاریخ، مایکروسافت از شما می‌خواهد که ویندوز را مانند هر ماشین مجازی یا نصب محلی دیگری فعال کنید (می‌توانید آن را با یک کلید اصلی فعال کنید و به استفاده از آن ادامه دهید). با این حال، دو ماه کافی است تا توسعه دهندگان با موارد زیر آشنا شوند:

digikala

 

  • Windows 11 Enterprise SKU (ارزیابی)
  • Visual Studio 2022 Community Edition با UWP، .NET Desktop، Azure و Windows App SDK برای بارهای کاری C#
  • زیرسیستم ویندوز برای لینوکس 2 با اوبونتو از پیش نصب شده است
  • ترمینال ویندوز
  • حالت توسعه دهنده

ماشین‌های مجازی رسمی ویندوز 11 در چهار نوع برای نرم‌افزارهای مجازی‌سازی مختلف در دسترس هستند: VMWare، Hyper-V، VirtualBox (که اخیراً از ویندوز 11 پشتیبانی کامل دریافت کرده است) و Parallels. برای شروع به کار کردن  با یکی از آن ماشین های مجازی، حداقل به 20 گیگابایت فضای دیسک رایگان نیاز دارید. شما می توانید تمام جزئیات و لینک ها را برای دانلود در وب سایت مایکروسافت پیدا کنید.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.