جدیدترین مانیتور طراحی سامسونگ به بازار آمد

مانیتور سامسونگ ViewFinity S9 5K با اندازه 27 اینچ به صورت رسمی در بازار آمریکا از مردادماه عرضه می شود و با قیمتی حدود ۱،۵۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

به گزارش تکناک، مانیتور سامسونگ ViewFinity S9 5K 27 اینچی، جانشین ViewFinity S8 معرفی شده در سال 2022 است و یک سری اصلاحات و بهبودها را به منظور ارائه خدمات به صنایعی مانند طراحی گرافیکی و عکاسی، ارائه می‌دهد.

سامسونگ فکر می‌کند که این متخصصان با تجربه به دلیل “وضوح رنگ واقعی و ارتباطات چند منظوره… با وضوح تصویر و متن استثنایی” مورد جذب قرار خواهند گرفت. خوانندگان از شنیدن این که مشخصات مانیتور بسیار چشمگیر است و البته در این سطح از مشخصات و عملکرد، قیمت بالایی دارد، تعجب نخواهند کرد.

Samsung ViewFinity S9 5K monitor
Panel 27-inch matte IPS, flat with 5K (5120 x 2880) pixels
Image quality DCI-P3 99% gamut, Delta E <2, 218 PPI density, 600 nits max brightness, 1000:1 contrast, TUV certified eye saver, flicker free, adaptive picture
Performance Max 60 Hz refresh, 5ms GtG response
Connectivity 1x Thunderbolt 4, 1x miniDP, USB-C (3DN)
Features 4K auto-framing webcam, Smart TV apps, gaming hub, smart calibration, built-in speakers with Adaptive Sound+, remote control
Stand Adjustments for height, pivot and swivel. 100×100 VESA mounting options
Availability US nationwide from August, $1,599

 

یکی از ویژگی‌هایی که در جدول مشخصات فوق برجسته شده، کالیبراسیون هوشمند با استفاده از تلفن همراه است. سامسونگ ادعا می‌کند که این مانیتور با Delta E sRGB کمتر از ۲ عرضه می‌شود. با استفاده از برنامه SmartThings سامسونگ، کالیبراسیون هوشمند با استفاده از تلفن همراه انجام می‌شود و حالت حرفه‌ای آن قادر است کنترل کاملی بر روی تنظیمات دمای رنگ، روشنایی، فضای رنگ و گاما داشته باشد. سامسونگ می‌گوید که کاربران می‌توانند با استفاده از حالت پایه، به راحتی تنظیمات متداولی مانند تنظیمات white balance و گاما را انجام دهند.

سامسونگ در اطلاعیه خود درباره ویژگی‌های docking این مانیتور نیز توضیح داده است. به طور خاص، اظهار می‌کنند که پورت Thunderbolt 4 می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا دستگاه‌های خود را با توان تا ۹۰ وات شارژ کنند و داده‌ها را با سرعت‌های تا ۴۰ گیگابیت در ثانیه به صورت قابل اطمینان منتقل کنند.

برخی از ویژگی‌های پیشرفته و غیرعادی این مانیتور شامل وب‌کم 4K داخلی با قابلیت فریم خودکار (جهت نگه داشتن شما در قاب) و در دسترس بودن مجموعه‌ای از برنامه‌های تلویزیون هوشمند هستند. مشترکین پخش جریانی بازی‌ها ممکن است از این که دوتا از برنامه‌های موجود در Gaming Hub که شامل Xbox Games Pass و Nvidia GeForce Now هستند، استقبال کنند. بلندگوهای داخلی نیز ویژگی all-in-one این مانیتور را تقویت می‌کنند.

با توجه به قیمت اعلامی در آمریکا، مانیتور Samsung ViewFinity S9 5K به نظر می‌رسد که باید با رقیب Apple با نام Studio Display (2022) 27 اینچی رقابت کند. جای تعجب ندارد که مانیتور جدیدتر سامسونگ در بسیاری از ویژگی‌ها و مشخصات مهم، مانیتور اپل را شکست می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.