مایکروسافت دیزاینر امکانات جدیدی را اضافه کرد

مایکروسافت دیزاینر

مایکروسافت دیزاینر امکانات جدیدی را اضافه کرده است و اکنون به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر افقی و عمودی ایجاد کنید.

به گزارش تک‌ناک، مایکروسافت دیزاینر یک ابزار طراحی گرافیک مبتنی بر هوش مصنوعی است، که به شما امکان می‌دهد تا تصاویر و گرافیک خیره‌کننده‌ای برای پلتفرم‌های مختلف ایجاد کنید. با مایکروسافت دیزاینر، می‌توانید پست‌های رسانه‌های اجتماعی با کیفیت حرفه‌ای، دعوتنامه، کارت پستال دیجیتال، لوگو، بنر وب‌سایت و موارد دیگر را تولید کنید. از امروز تمام ویژگی‌های مایکروسافت دیزاینر به صورت رایگان برای همه در دسترس است.

به نقل از نئووین: یکی از محدودیت‌های کلیدی مایکروسافت دیزاینر، اندازۀ تصاویر قابل ایجاد بود، که تا همین اواخر، فقط به کاربران اجازه می‌داد تصاویر را فقط در فرمت مربع (۱۰۲۴ در ۱۰۲۴) ایجاد کنند. اگرچه فرمت مربع ممکن است برای نیازهای مختلف مناسب باشد، کاربران خواستار گزینه‌های اندازۀ بیشتری بودند. بر اساس بازخورد کاربران، مایکروسافت اکنون پشتیبانی از دو اندازۀ دیگر را اضافه کرده است:

عمودی (۱۰۲۴ در ۱۷۹۲)

افقی (۱۷۹۲ در ۱۰۲۴)

گزینه‌های جدید عمودی و افقی، مایکروسافت دیزاینر را برای کاربران حتی مفیدتر می‌کند، چرا که به آنها امکان می‌دهد تا کاغذدیواری دسکتاپ، تصاویر برای ارائه‌های پاورپوینت و موارد دیگر را ایجاد کنند.

به تازگی دو ویژگی کاملاً جدید برای مایکروسافت دیزاینر معرفی شده است. اولین مورد، ابزار جدید «قاب تصویر» یا Frame Image است، که می‌تواند یک قاب شخصی‌سازی‌ شده با هوش مصنوعی را به هر تصویری اضافه کند. دومین مورد، ویژگی جدید «سازنده کلاژ» یا Collage Creator است که به شما امکان می‌دهد تا ده عکس اضافه کنید و دیزاینر آنها را به طور هوشمندانه در یک چیدمان مرتب با یک قاب سفارشی‌شده محصور می‌کند.

هر دو ویژگی «قاب تصویر» و «سازنده کلاژ» اکنون بر روی وب‌سایت مایکروسافت دیزاینر به زبان انگلیسی برای هر فردی که دارای حساب مایکروسافت است، در دسترس می‌باشد.

«قاب تصویر» و «سازنده کلاژ» را می‌توان برای ایجاد هر محصولی از کارت‌های عروسی و تولد تا تابلوهای الهام‌بخش استفاده کرد.

علاوه بر افزودن ویژگی‌های جدید به مایکروسافت دیزاینر، مایکروسافت همچنین آن را در سراسر محصولات و سرویس‌های خود ادغام می‌کند. در آوریل، مایکروسافت ادغام دیزاینر در برنامۀ Photos ویندوز را اعلام کرد، که به کاربران امکان می‌دهد تا عکس‌های خود را با یک کلیک در دیزاینر ویرایش کنند. در ماه مه، دیزاینر به طور مستقیم در چت‌ها و کانال‌های تیمز ادغام شد و به کاربران این امکان را داد تا در جلسات چت کاری خود تصاویری را ایجاد نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.