مدل جدید و ارزان تر خودروی الکتریکی پولستار 3 معرفی شد

پولستار خودرو الکتریکی ارزان پولستار 3 را عرضه می‌کند!

شرکت پولستار یک مدل جدید و ارزان‌تر پولستار 3 را روز پنجشنبه معرفی کرد تا رقابت با تسلا و پورشه را تشدید کند. مدل جدید زمانی عرضه می‌شود که اولین مشتریان پولستار 3، شاسی بلندهای الکتریکی خود را دریافت کنند.

به‌ گزارش تک‌ناک، برند خودروسازی پولستار به عنوان اولین خودروی الکتریکی خود که در دو قاره ساخته شده است، انتظار نتایج بزرگی از SUV الکتریکی جدید خود دارد. پولستار 3 «شاسی بلندی برای عصر الکتریکی» با طراحی آیرودینامیک، فضای داخلی لوکس و فناوری، حسی شبیه به خودروهای اسپرت دارد.

با باتری بزرگ 11 کیلووات ساعتی و موتور بسیار کارآمد، پولستار 3 تا 504 کیلومتر دارای بُرد حرکتی است. همچنین قابلیت شارژ سریع (10درصد تا 80 درصد) در 30 دقیقه را دارد تا شما را به جاده بازگرداند. تولید پولستار 3 در چنگدوی چین، طی ماه آوریل آغاز شد، در حالی که تولید ایالات متحده در کارولینای جنوبی برای تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است.

خودرو الکتریکی ارزان پولستار 3

چند ماه قبل، پولستار فاش کرد که SUV الکتریکی آن با قیمت 10000 دلار کمتر از حد انتظار، با قیمت 73400 دلار شروع خواهد شد. این شرکت روز پنجشنبه یک مدل جدید Long-Motor Single Motor از خودروی پولستار 3 را معرفی کرد. پولستار 3 جدید با قیمت پایین‌تر از 85500 دلار شروع می‌شود که شامل هزینۀ تحویل است. مدل جدید برای سفارش در اروپا آماده می‌باشد، امّا در آمریکای شمالی و استرالیا اواخر امسال عرضه خواهند شد.

به گفتۀ توماس اینگنلات، مدیرعامل شرکت پولستار:

مدل تک موتور با بُرد بیشتر، «نقطۀ ورود جدیدی برای شاسی بلندهای الکتریکی پرچمدار ماست.»

پولستار 3 جدید با استفاده از همان باتری 111 کیلووات ساعتی تا 650 کیلومتر بُرد حرکتی را ارائه می‌کند.

مدل جدید زمانی وارد بازار می‌شود که اولین خریداران پولستار 3، شاسی بلندهای الکتریکی جدید خود را دریافت کردند. این شرکت در حال عرضۀ مدل‌هایی به مشتریان در سراسر دو قاره است و در سال 2024 راهی بازارهای بیشتری می‌شود. سه دستگاه اول پولستار 3 در سوئد تحویل داده شد، در حالی که تیم پولستار آمریکای شمالی اولین مدل‌ها را در کالیفرنیا، ایلینوی و نیویورک تحویل می‌دهد. پولستار قصد دارد مدل‌های بیشتری را در آلمان و نروژ تحویل دهد.

مدل پایۀ فعلی Polestar 3 Long Range Dual Motor از 73400 دلار در ایالات متحده شروع می‌شود. پولستار گفت که قیمت ارزان‌تر مدل جدید برای ایالات متحده در اواخر سال جاری اعلام خواهد شد. شاسی بلند الکتریکی جدید Polestar نیز واجد شرایط 7500 دلاری Clean Vehicle Incentive برای اجاره می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.