مدل جدید کامپیوتر بازی OneXPlayer 2 Pro عرضه شد

کامپیوتر دستی چندکاره‌ی مخصوص بازی OneXPlayer 2 Pro، به‌روزرسانی سال ۲۰۲۴ را با پردازنده‌ی ارتقا یافته و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید دریافت کرد

مدل جدید کامپیوتر دستی چندکاره‌ی مخصوص بازی OneXPlayer 2 Pro با پردازنده‌ی قوی‌تر و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید دردسترس قرار گرفت.

به‌گزارش تک‌ناک، مدل جدید کامپیوتر بازی OneXPlayer 2 Pro عرضه شد. قیمت مدل پایه این دستگاه دستی ۶,۹۹۹ یوان (حدود ۹۷۲ دلار) است و به‌لطف طراحی جداشدنی‌اش به کامپیوتر دستی بازی و تبلت و لپ‌تاپ کوچک تبدیل می‌شود.

ارتقای اصلی این دستگاه در پردازنده AMD Ryzen 7 8840U با 8 هسته و 16 رشته در معماری 4 نانومتری خلاصه می‌شود که نسخه‌ای با قابلیت هوش مصنوعی بهتر از نسل قبلی R7 7840U به‌حساب می‌آید. درحالی‌که مشخصات CPU و GPU بدون تغییر باقی مانده است، R7 8840U عملکرد بهتر NPU (واحد پردازش عصبی) را به‌همراه دارد و آن را برای برنامه‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی ایدئال می‌کند.

ازنظر پردازنده گرافیکی، این دستگاه به گرافیک مجتمع AMD Radeon 780M مجهز است که برای ارائه عملکرد استثنایی بازی و رندرینگ طراحی شده است و می‌توان آن را با GTX 1650 مقایسه کرد. همچنین، دستگاه بازی یادشده سیستم خنک‌کننده در سطح کامپیوتر با فن‌های دوگانه و لوله‌های حرارتی مسی و باله‌های آلومینیومی دارد که مدیریت حرارتی کارآمد را تضمین می‌کند.

راحتی بازی با دسته جداشدنی با طراحی ارگونومیک که به‌خوبی در کف دست شما قرار می‌گیرد، در اولویت قرار دارد. چیدمان آشنای دکمه‌های کلاسیک ایکس باکس و جوی استیک‌های esports-grade ALPS با ارتفاع 7/5 میلی‌متر و شیب 18 درجه کنترل دقیق را ارائه می‌دهد. الگوریتم‌های اختصاصی OneXPlayer جدید نواحی بلااستفاده جوی استیک را از بین می‌برند و عملکردهای کالیبراسیون عملکرد بهینه را تضمین می‌کنند.

OneXPlayer 2 Pro مانند نسل گذشته از صفحه‌نمایش 8/4 اینچی IPS با رزولوشن 2.5K بهره می‌برد و تصاویری زنده برای بازی و مصرف محتوا ارائه می‌دهد. همچنین، پشتیبانی از لمس 10 نقطه‌ای و 4096 سطح حساسیت به فشار، آن را برای کارهای خلاقانه مانند طراحی و نوشتن عالی می‌کند.

OneXPlayer 2 Pro به حداکثر 64 گیگابایت رم LPDDR5X و ۴ ترابایت SSD پرسرعت و بلندگوهای استریو دارای گواهی Harman مجهز است. انرژی این دستگاه را باتری 17100 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 100 واتی تأمین می‌کند. ازنظر نرم‌افزار، این دستگاه با ویندوز 11 از‌پیش‌نصب‌شده روانه بازار می‌شود و دسترسی به طیف گسترده‌ای از بازی‌های رایانه‌ای و برنامه‌های کاربردی را فراهم می‌کند.

ازنظر اتصالات، این دستگاه شامل یک درگاه USB-C 4.0، یک شکاف توسعه Micro SD 4.0، یک درگاه USB-A 3.0 و یک جک هدفون 3/5 میلی‌متری است. مدل جدید OneXPlayer 2 Pro در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.