مراقب اظهارنظر خود در یوتیوب باشید!

یوتیوب سیستم جدیدی برای مسدود کردن حساب در صورت ارسال نظرات توهین‌آمیز در پلتفرم خود ارائه کرده است.

به گزارش تکناک، یوتیوب همیشه یک پلتفرم رایگان برای استفاده بوده است و همیشه حداقل تا حد آگاهی ما، همینطور باقی خواهد ماند.

ممکن است پلتفرم های دیگری نیز در حال ارائه خدمات یوتیوب وجود داشته باشند. با این حال، هیچ یک از این پلتفرم ها هیچ گونه تهدیدی برای برتری یوتیوب محسوب نمی‌شوند. در واقع هیچ رقابتی وجود ندارد و این باعث باقی ماندن این پلتفرم ویدیویی متعلق به گوگل در یک جایگاه خاص خود می‌شود.

یوتیوب منبع درآمد بسیاری از افراد است

یوتیوب مسدود کردن حساب

یوتیوب فقط یک پلتفرم پخش ویدئو نیست و به عنوان منبع درآمدی برای میلیون ها نفر نیز عمل می کند. با توجه به سودآوری یوتیوب، سازندگان محتوا تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین محتوای ممکن می کنند.

میزان درآمد یک سازنده محتوا در یوتیوب، به شدت به دو عامل بستگی دارد: اول ، به میزان بیننده جذب‌شده با محتوا و دوم به تعداد مشترکین او بستگی دارد.

در هر دو مورد، می‌توان گفت درآمد سازنده کلا به مخاطب بستگی دارد. به بیان ساده، کاربر برای کسب درآمد مناسب در این پلتفرم، به مخاطب زیادی برای ارائه محتوای خود نیاز دارد. اما مردم در هر جایی دیدگاه ها و نظرات متفاوتی دارند و یوتیوب نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مخاطبین روش های خاص خود را برای به اشتراک گذاشتن نظرات در بخش نظرات یوتیوب دارند. برخی ممکن است خوب، برخی دیگر نه چندان خوب و حتی توهین آمیز باشند. برخی دیگر حتی ممکن است هیچ علاقه ای به محتوای خاصی نداشته باشند. تنها کاری که آنها انجام می دهند پر کردن بخش نظرات سایر سازندگان محتوا با پیام‌های اسپم است. در بدترین حالت، برخی از کاربران حتی از ربات‌ها برای نظر دادن، مشاهده یا لایک کردن پست‌ها در یوتیوب استفاده ‌می‌کنند.

یوتیوب مسدود کردن حساب

یوتیوب به عنوان بخشی از روند تبدیل این پلتفرم به مکانی امن‌تر برای استفاده همه، تصمیم به مبارزه با این فعالیت‌های ناسالم در پلتفرم خود گرفته است. یوتیوب ویژگی تشخیص اسپم خودکار خود را به‌منظور کارآمدی بیشتر از قبل بهبود بخشیده است. تا اواسط سال جاری، تشخیص خودکار اسپم، امکان حذف حدود 1.1 میلیارد کامنت اسپم را فراهم کرد. طبق گفته یوتیوب، با استفاده از یادگیری ماشینی برای مقابله با نظرات اسپم روند موثرتری ارائه می‌شود، زیرا پیام‌های اسپم همیشه در حال پیشرفت هستند.

کامنت های توهین آمیز ، توسط شخص ایجاد می شود. بنابراین، یوتیوب شروع به صدور اخطار حذف و مهلت زمانی در این پلتفرم پخش برای کاربران با سوء استفاده کلامی از دیگران، کرده است. این سیستم می‌تواند نظرات مغایر با دستورالعمل‌های جامعه یوتیوب را حذف کرده و به آنها هشدار دهد. کاربرانی که حتی پس از اخطار از تغییر نظرات توهین آمیز خودداری کنند، ممنوعیت 24 ساعته دریافت خواهند کرد.

با توجه به داده های آزمایش داخلی، به نظر می رسد این سیستم به خوبی کار می کند. بنابراین، توصیه می شود از این به بعد هنگام اظهار نظر در این پلتفرم ویدیویی حواستان به صحبت خود باشد. این یک پلتفرم جهانی است، و عواقب یک نظر بد آنلاین می تواند در دیگر پلتفرم‌ها نیز کاربر را دنبال کند. به خصوص اگر حساب یوتیوب پیش از آن نیز به دلیل به‌کاربردن کلمات توهین آمیز مسدود شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.