مزیت‌های کم نظیر گوشی Nothing Phone 2

گوشی جدید Nothing Phone 2 توسط زک نلسون تولید کننده محتوا در یوتیوب از کانال JerryRigEverything، دمونتاژ شده است.

به گزارش تکناک، نلسون که به خاطر ویدیوهای متعددش در مورد تعمیر تلفن‌ها و آزمایش دوام آنها شناخته می‌شود، در جدیدترین ویدیوی دمونتاژ خود نیم‌نگاهی از Nothing Phone 2 به مصرف‌کنندگان از طراحی منحصر به فرد این دستگاه ارائه می‌دهد.

نلسون در مورد صفحه شیشه ای پشت و ظاهر مغرورانه این دستگاه می‌گوید: Nothing با ساخت شیشه به شکل پوسته لاک پشت به این طراحی زیبا دست پیدا کرده است و در واقع شیشه آن، آنطور که به نظر می‌رسد ضخیم نیست.

با این حال، نکته جالب‌تر نحوه پیاده‌سازی نورپردازی توسط LED‌های تلفن توسط Nothing است. طبق ویدیوی نلسون، LED ها همه روی یک سطح یکنواخت قرار نگرفته‌اند و به تخته های جداگانه و چندین قطعه کوچک تقسیم شده‌اند.

قابلیت تعمیر آسان دستگاه مشخص است

طرفداران این گوشی در مورد قابلیت تعمیر این دستگاه کنجکاوند. با توجه به نحوه دمونتاژ آسان دستگاه، جدا کردن آن زیاد مشکل به نظر نمی‌رسد. طبق تصاویر منتشر شده توسط نلسون، برداشتن تمام سطوح LEDها و قطعات مرتبط به نوعی زمان بر خواهد بود اما زیاد دشوار به نظر نمی‌رسد.

یکی از موارد قابل توجه، تعویض نسبتاً آسان باتری آن در صورت نیاز خواهد بود. Nothing، باتری را با استفاده از چسب قوی به داخل گوشی نچسبانده‌است همچنین دارای یک زبانه کششی است که به جداسازی آسان‌تر آن کمک می‌کند.

به غیر از سهولت قابلیت تعمیر، حتی اگر علاقه ای به خرید این گوشی یا دمونتاژ آن ندارید، این ویدیو نگاه جالبی از تجربه مهندسی محض مورد نیاز برای چیدمان داخلی یک گوشی منحصر به‌فرد به افراد می‌دهد. Nothing Phone 2 به طور رسمی در 11 جولای معرفی شد و قرار است اواخر این ماه در آمریکا عرضه شود. این گوشی اولین دستگاه رسمی Nothing در بازار ایالات متحده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.