ایسوس مسیر به‌روزرسانی اندروید 13 خود را فاش کرد

ایسوس اندروید 13

ایسوس را نمی‌توان جزو شرکت‌های پر سر و صدای بازار گوشی های هوشمند امروزی در نظر گرفت. اما، این برند همچنان هرسال یک پرچمدار به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش تک ناک، امسال این شرکت زنفون 9 را با مشخصات بسیار قابل توجهی به بازار پرچمداران معرفی کرد. درست مانند دیگر نسخه های اخیر، این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید موجود هستند.

به همین دلیل، این دستگاه از اولین دستگاه های دریافت کننده جدیدترین اندروید 13 است و به دریافت این به‌روزرسانی پایدار بسیار نزدیک است. ایسوس دستاورد افشای مسیر به‌روزرسانی اندروید 13 را جشن می گیرد و پشتیبانی گوشی های بیشتری از این به‌روزرسانی را خبر می‌دهد.

اندروید 13 در راه است

این لیست، متاسفانه، کوتاه است. ایسوس تنها دو به‌روزرسانی بزرگ برای گوشی های هوشمند خود برنامه‌ریزی می‌کند که برخی از آنها پیشتر سهمیه خود را پرکرده‌اند. این دو به‌روزرسانی اصلی اندروید، برای چندین برند، یک سنت است، اما شرکت‌هایی مانند سامسونگ و شیائومی در حال حاضر تا چهار به‌روزرسانی اصلی اندروید را پشتیبانی می‌کنند. اما متأسفانه، ایسوس روند به روز رسانی اندروید 13 را ، حتی با زنفون۹ دنبال نکرد. لیست مذکور به روز رسانی اندروید 13 برای  برخی مدل‌های سری زنفون و همچنین گوشی های ROG را فاش می‌کند.

زنفون ۹ ایسوس، این به‌روزرسانی را در ماه دسامبر و همچنین گوشی‌های  سال گذشته ایسوس، زنفون ۸ و زنفون 8 FLIP  آن را در ژانویه دریافت خواهند کرد. زنفون ۷ و ۷ پرو از این به‌روز رسانی پشیبانی نمی‌کنند. این دو دستگاه با اندروید 10 وارد بازار شدند و تا اندروید 12 قابلیت اتقا دارند.

به منظور پرداختن به سری گوشی های ROG، اولین گوشی در صف دریافت این به‌روزرسانی ROG Phone 6D / 6D Ultimate  است. این گوشی اخیراً با سری Dimensity 9000+ وارد بازار شده است. پس از آن، گوشی بعدی ROG Phone ۶ و ۶پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. آنها می توانند در فصل اول سال 2023 منتظر دریافت اندروید 13 باشند. از سوی دیگر، سری ROG Phone 5 و 5S  این به‌روزرسانی را در فصل دوم ۲۰۲۳ دریافت خواهند کرد. شایان ذکر است این به‌روز‌رسانی آخرین سهمیه ROG Phone 5 و 5S   است و سری ROG Phone 3 این به روز رسانی را دریافت نخواهد کرد.این به روز رسانی به صورت تدریجی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.