مشخصات احتمالی گوشی میان رده OnePlus Nord CE 3

استیو همرستوفر، افشاگر معتمد توییتر، اکنون در حال اصلاح پیش‌بینی‌های خود در بررسی عرضه هر دو نسخه وان پلاس Nord CE 3 و Nord CE 3 Lite است.

حتی با وجود عرضه گوشی وان پلاس Nord CE 2 5G با صفحه نمایش 6.43 اینچی در چند هفته اخیر، به نظر می رسد ممکن است برای مشاهده نسخه‌های دیگر نیاز به انتظار بیشتری است.

به گزارش تکناک،با وجود عدم اطمینان از امکان عرضه نسخه جدید تا چند هفته پیش، استیو همرستوفر، افشاگر معتمد توییتر، اکنون در حال اصلاح پیش‌بینی‌های خود در بررسی عرضه هر دو نسخه وان پلاس Nord CE 3 و Nord CE 3 Lite است.

در صورت صحت پیش‌بینی‌های وی، مشخصات پیش از این ارائه شده برای نسخه معمولی وان پلاسNord CE 3 5G ، در نهایت ممکن است مربوط به مدل Lite گوشی باشد.

این مشخصات نشان از وجود پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ مناسب اما نه چشمگیر، همچنین یک صفحه نمایش LCD  ۶.۷ اینچی با ریفرش ریت 120 هرتز، و تا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی همراه با 8 گیگابایت رم، یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی همراه با دو سنسور 2 مگاپیکسلی دارد. مشخصات دوربین این دستگاه، بدون شک مربوط به یک گوشی مقرون به صرفه است.

در همین حال، انتظار می‌رود تراشه وان پلاس Nord CE 3 اسنپدراگون 782 باشد که یک پیشرفت بزرگ نسبت به Dimensity 900 مدیاتک موجود در Nord CE 2 سال گذشته محسوب می‌شود. این یک چیپست نسبتاً جدید میان‌رده کوالکام است و می‌تواند به OnePlus Nord CE 3 نسبت به بسیاری از بهترین تلفن های ارزان قیمت، برتری قابل توجهی دهد.

البته، قیمت آن همچنان فاش نشده است.دیگر مشخصات جدید شایعه شده برای این دستگاه اندروید میان رده معمولی بسیار چشمگیر هستند و صفحه نمایش 6.72 اینچی AMOLED  ۱۲۰ هرتزی، رم تا 12 گیگابایت و حداکثر فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی آن، می‌تواند نقاط مثبت بالقوه فروش آن باشد.

قابلیت‌های تصویربرداری وان پلاس Nord CE 3  نوآورانه به نظر نمی‌رسد. این دستگاه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت، دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی و لنز سوم 2 مگاپیکسلی خواهد بود. و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی احتمالاً با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی در آن وجود خواهد داشت.

همچنین، طبق گفته‌های چند افراد مطلع، OnePlus در حال توسعه یک گوشی دیگر به غیر از وان پلاس Nord CE 3 با پردازنده Dimensity 9000 مدیاتک، با حداکثر 16 گیگ رم، یک صفحه نمایش 6.72 اینچی AMOLED با فرکانس 120 هرتز و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 80 وات است. در حال حاضر اطلاعات موجود از ارائه یک سری محصولات بیش از حد پیچیده ،کمی گیج کننده به نظر می‌رسد. و برای اطلاعات بیشتر کمی دیگر باید انتظار کشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.