مشخصات و تاریخ عرضه گوشی MOTO G54

موتورولا به عرضه گوشی های هوشمند میان رده جدید ادامه می دهد و Moto G84 گام بعدی این برند است.

به گزارش تکناک، شرکت در هفته آینده در هند این گوشی را به صورت عمومی عرضه خواهد کرد و دستگاهی که در آینده نزدیک عرضه خواهد شد تنها یک گوشی میان‌رده نخواهد بود.

این برند همچنین در تاریخ ۵ سپتامبر Moto G54 را معرفی خواهد کرد. این خبر توسط واحد چینی موتورولا در ویبو تأیید شد. توسط گواهی TENAA، برخی از جزئیات کلیدی این گوشی نیز فاش شده است. با توجه به لیست، ما بیشتر جزئیات طراحی و سخت‌افزار آن را می‌دانیم.

سری گوشی‌های Moto G از موتورولا به خاطر مشخصات جذاب و قیمت مناسب شناخته شده است. Moto G54 جدیدترین محصول در این مجموعه خواهد بود و باید به عنوان یک پیشنهاد خوب برای مصرف کنندگانی که نمی خواهند برای یک گوشی هوشمند زیاد هزینه کنند، باشد.

Moto G54 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Full HD+ با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود. این پنل از نوع LCD است و دارای یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

این گوشی دارای حافظه RAM تا 8 گیگابایت و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت خواهد بود. در قسمت پشتی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فرعی قرار گرفته است که به عنوان یک ماژول تشخیص عمق عمل خواهد کرد. همچنین یک فلاش LED نیز در کنار آن وجود دارد.

Moto G54 همچنین با یک باتری بزرگ همراه خواهد بود. TENAA ظرفیت شارژ حداقلی آن را 4،850 میلی آمپرساعت (mAh) لیست کرده است، بنابراین ظرفیت معمولاً حدود 5،000 میلی آمپرساعت (mAh) خواهد بود. TENAA هیچ جزئیاتی درباره سرعت شارژدهی ارائه نمی‌دهد، اما می‌توان انتظار داشت که حدوداً در محدوده 20 وات تا 30 وات باشد که مشخصه‌ای معمول برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده موتورولا است. این گوشی مستقیماً سیستم عامل اندروید 13 را اجرا خواهد کرد.

متأسفانه، جزئیات مربوط به پردازنده هنوز واضح نیست. با این حال، انتظار می‌رود که عملکرد میان‌رده و ارتباط 5G را به همراه داشته باشد.

این دستگاه در رقابت با سری Redmi Note 12 و سری Realme 11 خواهد بود. این یک رقیب برای کسانیست که می‌خواهند کمی پول صرفه‌جویی کنند و برخی از ویژگی‌های اساسی را به خوبی تجربه کنند، مناسب خواهد بود. Moto G54 در تاریخ ۵ سپتامبر راه‌اندازی خواهد شد و یک افزودنی دیگر برای بخش میان‌رده رقابتی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.