عملکرد کارت های گرافیکی انویدیا  در بروزرسانی جدید ویندوز 11 دچار مشکل شد 

گزارش ها از مشکلات عملکردی شدید در کارت های گرافیکی انویدیا  پس از نصب جدیدترین بروزرسانی ویندوز 11 حکایت دارد.

گزارش ها از مشکلات عملکردی شدید در کارت های گرافیکی انویدیا  پس از نصب جدیدترین بروزرسانی ویندوز 11 حکایت دارد.

 به گزارش تک ناک، برخی از صاحبان  کارت‌های گرافیک GeForce انویدیا پس از نصب به‌روزرسانی 2022 ویندوز 11 (معروف به ویندوز 11 22H2) که مایکروسافت در اوایل این هفته برای عموم منتشر کرد، متوجه مشکلات عملکرد شدیدی شدند.

این مشکلات که توسط سایت  Bleeping Computer گزارش شده است،شامل  کاربرانی است که حتی در رایانه های شخصی خود از سایر اجزای  پیشرفته و سرعت بالا استفاده میکنند. این کاربران مشکلاتی مانند لکنت، فریم ریت نامنظم  و کاهش سرعت را گزارش کردند.

انویدیا می گوید که بروز این مشکل به دلیل برخی از ویژگی های جدید اشکال زدایی گرافیکی در بروز رسانی عرضه شده ویندوز توسط شرکت مایکروسافت است که به اشتباه  و به صورت پیشفرض فعال شده اند.

این شرکت علناً این مشکل را در کارت های گرافیکی انویدیا تأیید کرد و نسخه بتای جدیدی از بسته نرم افزاری GeForce Experience را برای رفع این مشکلات منتشر کرد.

 این بدان معناست که مشکل مربوط به درایور های  GeForce  نیست و مربوط به نرم افزار الحاقی انویدیا است. اگر درایورها را بدون نرم افزار GeForce Experience نصب کرده باشید، ممکن است در وهله اول متوجه کاهش سرعت نشده باشید.

اشکالاتی از این دست به این دلیل است که مایکروسافت به‌روزرسانی‌های اصلی ویندوز را به صورت مرحله‌ای عرضه می‌کند. این به روز رسانی ها ابتدا برای  گروه کوچکی از رایانه‌های شخصی شروع می‌شود و سپس عرضه آن به تدریج برای گروه های بزرگتر از کاربران اتفاق می افتد.

 این شرکت در اوایل دوران Windows-as-a-service که مشکلاتی مانند از کار افتادن وب کم ها ،از دست دادن داده‌ها و خرابی برنامه ها در مراحل اولیه عرضه عمومی در به روز رسانی هایی که در یک مرحله و برای همه کاربران در دسترس قرار می گرفت آموخت که برای رفع اشکال در برنامه هایی که به روز رسانی می شوند ، به صورت مرحله به مرحله بروزرسانی های ویندوز را عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.