معرفی جدیدترین تبلت ارزان قیمت وان پلاس

شرکت وان پلاس اعلام کرد تبلت جدید این شرکت یک مدل مقرون به صرفه  به نام OnePlus Pad Go است و با صفحه نمایش 11.6 اینچی عرضه می شود.

به گزارش تکناک، براساس دیجیتال ترندز، OnePlus در حال ساخت یک تبلت مقرون به صرفه با نام OnePlus Pad Go است. طبق این خبر، این تبلت صفحه نمایش 2.4K با اندازه 11.6 اینچ و نرخ تازه سازی 144Hz خواهد داشت و با OxygenOS 13 رونمایی خواهد شد. اما هنوز مشخص نیست که تبلت در چه زمانی و با چه قیمتی عرضه می‌شود.

حساب OnePlus India X در روز پنجشنبه تیزری را که به نظر می‌رسد به تبلت مربوط می‌شود، منتشر کرد، بنابراین به نظر می‌رسد که تبلت به زودی در هند عرضه می‌شود.

گزارش دیجیتال ترندز در مورد جزئیات دیگر مانند فضای ذخیره سازی یا قدرت پردازنده بسیار ساده بود، اما این یک شرط خوب است که وان پلاس مشخصات متوسط ​​تری نسبت به OnePlus Pad که در اوایل امسال عرضه شد به آن داده است. رئیس شرکت وان پلاس، این تبلت را “تبلت سرگرمی سطح متوسط” توصیف کرده است، اما جزئیات بیشتری درباره آن ارائه نشده است.

رزولوشن Pad Go 2800 x 2000 مطابق با OnePlus Pad است و تقریباً  با لبه‌های خمیده، قاب آی‌پد مانند و دوربین عقب بزرگی که در امتداد لبه بلند قرار دارد، یکسان به نظر می‌رسد. بزرگترین تفاوت قابل مشاهده، ظاهر دو رنگ در پشت تبلت است.

همچنین، مانند OnePlus Pad، به نظر می‌رسد که Pad Go نیز از ویژگی‌های برنامه‌های اکوسیستم مانند آیفون شرکت وان پلاس بهره می‌برد که به شما امکان همگام‌سازی محتوا، کپی و پیست کردن و مدیریت تماس‌های تلفنی در دستگاه‌هایش را می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.