معرفی دستیار امنیتی مایکروسافت با هوش مصنوعی مولد

مایکروسافت درحال افزودن ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد به محصولات خود و برچسب ‌گذاری آنها به عنوان “Security Copilot” است که به عنوان یک دستیار امنیتی معرفی می شود.

به گزارش تکناک، این ویژگی‌های هوش مصنوعی قابلیت های بسیاری از جستجوی اطلاعات در مورد بینگ چت تا افزودن دستیاری در ایجاد اسناد با Microsoft 365 Copilot و موارد دیگر را برای کمک به افراد و نه جایگزینی آن‌ها

جستجوی اطلاعات در مورد بینگ چت تا افزودن دستیار در ایجاد اسناد با Microsoft 365 Copilot و موارد دیگر، فراهم خواهد کرد. این روند با  مایکروسافت Security Copilot  که به تازگی معرفی شده، ادامه دارد.

این سرویس جدید، مانند سایر محصولات هوش مصنوعی مایکروسافت، مبتنی بر هوش مصنوعی GPT-4 متعلق به  OpenAI است و امروز به عنوان بخشی از اولین رویداد امنیتی مایکروسافت معرفی شد.

مایکروسافت اعلام کرد: دستیار امنیتی دارای قابلیت امنیتی منحصر به فردی است که در هنگام درخواست بررسی از یک متخصص امنیتی، با بهرهگ یری از تمام قدرت مدل امنیتی خود، توانایی به کارگیری حداکثری آخرین قابلیت های مدل زبان بزرگ را در پاسخگویی به پرسش ها دارد. این مدل آموزش دیده سایبری، یک سیستم یادگیری برای ایجاد و سازماندهی مهارتهای جدید به کار می گیرد. سپس Security Copilot می تواند به کشف رویکردهای درج نشده و کمک به کار یک تحلیلگر در ارتقا کیفیت تشخیص کمک کند. در شرایط معمول، قابلیت افزوده به ارتقا کیفیت تشخیص، سرعت پاسخگویی و توانایی تقویت وضعیت امنیتی کمک می کند..

Security Copilot will perform analysis for security professionals.

مایکروسافت می گوید Security Copilot هم مانند سایر محصولات نسل فعلی هوش مصنوعی، ممکن است دچار اشتباه شود. یکی از این اشتباهات در ویدیوی بالا نشان داده شده‌است که در قسمتی، Copilot به “ویندوز 9” که وجود ندارد، اشاره کرده است. با این حال، مایکروسافت معتقد است این دستیار در نهایت به کارکنان امنیتی در یافتن تهدیدات کمک خواهد کرد و در مقایسه با روش‌های معمول، مقابله بسیار سریع تر خواهد بود.

از آنجایی که این یک پروژه امنیتی است، انتظار استفاده امن از مایکروسافت Security Copilot می‌رود. بنابراین شرکت‌های کاربر این سرویس، همچنان کنترل داده‌های خود را در دست خواهند داشت و دستیار برای آموزش مدل خود از داده‌های آن شرکت استفاده نخواهد کرد. این سرویس در حال حاضر در مرحله پیش‌ نمایش خصوصی است و هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه عمومی آن منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.