معرفی ساعت هوشمند AMAZFIT ACTIVE

خط تولید ساعت‌های هوشمند Amazfit همیشه جالب بوده است و تاکنون چندین سری ساعت هوشمند را برای کاربران به بازار عرضه کرده است.

به گزارش تکناک، این تداوم عرضه در حالی رقم خورده که دستگاه‌های میان‌رده اخیراً به‌روزرسانی چندانی را مشاهده نکردند. خب، اینجاست که Amazfit Active وارد عمل می‌شود.

اکنون، اگرچه Amazfit Active یک ساعت هوشمند میان‌رده است، ظاهر و ویژگی های آن چیز دیگری را به شما می گوید. در واقع، ظاهر این ساعت هوشمند بسیار شبیه به ساعت‌های هوشمند با کیفیت بالا در بازار است و از نظر ویژگی‌ها، همه امکانات ضروری و حتی بیشتر را هم دارد.

نکات برجسته AMAZFIT ACTIVE

یکی از نکات برجسته ساعت هوشمند Amazfit Active، صفحه نمایش AMOLED 1.75 اینچی آن است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 450 در 390 پیکسل و بدون حاشیه‌های ضخیم است. با طراحی صاف و منحنی، این ساعت هوشمند نسبت نمایشگر به بدنه با نسبت 73٪ بسیار بالا، تجربه دیدنی دلپذیری را ارائه می‌دهد.

در کناره، صفحه ای مستطیلی پیدا خواهید کرد که به خوبی با شکل محفظه مطابقت دارد. از نظر ساختار، Amazfit از مواد سبک استفاده کرده است و ساعت هوشمند Active تنها 24 گرم (بدون بندها) وزن دارد. همچنین، این ساعت هوشمند برای همه ماجراجویی‌های شما آماده است.

این ساعت هوشمند دارای مقاومت در برابر آب با استاندارد 5 ATM است و با توجه به عمر باتری ساعت هوشمند Active که تا ۱۴ روز است، نیازی به نگرانی از تمام شدن باتری در هنگام ماجراجویی در فضای باز ندارید.

علاوه بر این، Amazfit یک ماژول GNSS را درون ساعت هوشمند Active قرار داده است. این ماژول مکان یابی و خدمات GPS را فراهم می‌کند که یک ویژگی خوب برای یک ساعت هوشمند میان‌رده است. همچنین، در این ساعت، حسگر ضربان قلب، حسگر اکسیژن خون و ویژگی‌های مختلفی مربوط به سلامتی و ورزشی خواهید یافت.

ساعت هوشمند Amazfit Active در حال حاضر با قیمت 151 دلار آمریکا به فروش می‌رسد. شما می‌توانید آن را در رنگ‌های Petal Pink و Midnight Black تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.