معرفی مانیتور بازی جدید AOC

شرکت AOC اخیرا مانیتور بازی AG276QZD با اندازه 26.5 اینچ و فرکانس تازه‌سازی 240 هرتز را  عرضه کرده و مدعی است تجربه OLED بسیار خوبی را در این نمایشگر ارائه می‌دهد.

به گزارش تکناک، دسته‌بندی مانیتورهای بازی یک دسته‌بندی رو به گسترش و هیجان‌انگیز در زمینه سخت‌افزار کامپیوتر است. نه تنها فناوری‌های امیدوارکننده پنل مانند Mini-LED و OLED به قیمت‌های پایین‌تری هم می‌رسند، بلکه شاهد افزایش نرخ‌های تازه‌سازی برای علاقه‌مندان هستیم. حالا، AOC با مانیتور جدید خود به نام Agon Pro AG276QZD که دارای یک پنل OLED 26.5 اینچی است، کاربران را به چالش فراخوانده و قطعاً در میان بهترین مانیتورهای بازی خیره کننده خواهد بود.

 

مانیتور AG276QZD دارای وضوح QHD (2560 × 1440) با 110.8 پیکسل در هر اینچ و نرخ تازه‌سازی 240 هرتز است. همانطور که انتظار می‌رود از یک مانیتور مخصوص بازی، نرخ تازه‌سازی 240 هرتز با سازگاری Adaptive-Sync و Nvidia G-Sync همراه است. استفاده از فناوری OLED، کنتراست بی‌نظیری با سیاهی‌های عمیق و دقت رنگی بهبود یافته در مقایسه با فناوری‌های رقیب (IPS، VA و غیره) را تضمین می‌کند. شرکت AOC می‌گوید که AG276QZD قادر است به 98.5 درصد از فضای رنگی DCI-P3 و 100 درصد از sRGB دست یابد.

درباره اتصالات، AG276QZD دارای دو پورت HDMI 2.0 و دو پورت DisplayPort 1.4 است. همچنین دارای یک هاب USB 3.2 (Gen 1) با دو پورت به‌صورت یکپارچه و یک جک هدفون 3.5 میلیمتری است. برای افرادی که نمی‌خواهند یک سیستم بلندگوی خارجی نصب کنند، AG276QZD دارای دو بلندگوی 5 واتی داخلی است. امکانات دیگر شامل قفل Kensington و الگوی نصب دیواری VESA با ابعاد 100×100 میلیمتر است.

از آنجا که این یک مانیتوربازی است، شما متعجب نخواهید شد که بدانید AOC نورپردازی RGB Light FX را در این مونیتور یکپارچه کرده است. شما می‌توانید نورپردازی را با سایر لوازم جانبی AOC مانند کیبوردها و ماوس‌های بازی با استفاده از نرم‌افزار G-Menu AOC همگام سازی کنید.

مانیتور AOC Pro AG276QZD در حال حاضر در دسترس است و قیمت آن در آمازون 999 دلار است. این قیمت شامل یک وارانتی جایگزینی پیشرفته 4 ساله و بدون پیکسل سوخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.