معرفی ویژگی”حالت مدرسه” در اپل واچ

 اپل واچ برای کودکان فرصتی را برای برقراری ارتباط با والدین، به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی و ایجاد مسئولیت بدون هزینه و پیچیدگی کامل یک گوشی هوشمند فراهم می‌کند.

به گزارش تکناک، با بازگشت کودکان به مدرسه، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که افزایش اتصالات بدون نیاز به خرید یک گوشی هوشمند را مدنظر قرار دهید.

این داستان توسط Mosyle، تنها پلتفرم یکپارچه اپل، حمایت می‌شود. Mosyle تنها راهکاری است که پنج برنامه مختلف را در یک پلتفرم تنها برای دستگاه‌های اپل به صورت کامل یکپارچه می‌کند و این امکان را به سازمان‌ها و مدارس می‌دهد تا به راحتی و به صورت خودکار دستگاه‌های اپل خود را پیاده‌سازی، مدیریت و محافظت کنند.

بیش از ۳۸ هزار سازمان از راهکارهای Mosyle برای اتوماسیون پیاده‌سازی، مدیریت و امنیت میلیون‌ها دستگاه اپل خود استفاده می‌کنند. همین امروز یک حساب کاربری رایگان درخواست کنید و کشف کنید که چگونه می‌توانید ناوگان اپل خود را با قیمتی که باور کردنش سخت است، روی پایلوت خودکار قرار دهید.

اپل واچ برای کودکان

ساعت هوشمند اپل به کودکان فرصتی می‌دهد تا با والدین در ارتباط باشند، موقعیت مکانی را به اشتراک بگذارند و مسئولیت را بدون هزینه و خطر کامل یک گوشی هوشمند بر عهده بگیرند.

با دسترسی بسیار محدود به وب و عدم وجود برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی، اگر والدین به دنبال راهی قابل مدیریت برای معرفی فناوری به کودکان خود در سنین پایین هستند، ساعت می‌تواند یک شروع مناسب باشد.

تنظیم خانوادگی برای اپل واچ

با ویژگی تنظیم خانوادگی اپل، والدین می توانند یک ساعت هوشمند اپل مدل SE یا سری 4 یا بالاتر را از طریق آیفون خود راه‌اندازی کنند. برای عضو خانواده نیازی به آیفون نیست.

اگرچه هزینه اتصال ماهانه معمولاً حدود ۱۰ دلار به علاوه هزینه‌ها است، اما T-Mobile یک طرح مناسب برای کودکان با تماس بی‌محدود و ۵۰۰ مگابایت در ماه با نصف قیمت با پرداخت خودکار ارائه می‌دهد. اگر قبلاً مشترک T-Mobile هستید و می‌خواهید هزینه طرح ساعت برای کودک خود را کاهش دهید، این طرح راحت است.

حالت مدرسه(Schooltime)

حتی یک حالت خاص با نام Schooltime در تنظیمات خانوادگی وجود دارد که در طول ساعات مدرسه عملکرد ساعت هوشمند اپل را محدود می‌کند. والدین می‌توانند این حالت را از راه دور از طریق آیفون خود مدیریت کنند. می‌توانید درباره Schooltime ، از جمله چگونگی فعال‌سازی آن در خارج از ساعات مدرسه برای گروه‌های مطالعه و سایر فعالیت‌ها، در اینجا اطلاعات بدست آورید.

بند‌هایی که مناسب کودکان هستند

برای کودکان اگرچه بنظر نمی رسد آمادگی داشتن یک ساعت هوشمند اپل را داشته باشند، باید درباره سازگاری بند ساعت با مچ کوچک کودکتان کنجکاو باشید.

ممکن است بند های ساعت های قبلی که داشتید برای مچ کوچک مناسب نباشند. اما استفاده از بند ساعت هوشمند اپل که مخصوص کودکان ساخته شده است، بسیار خوب عمل می کند. بند اسپرت نایکی با قیمت کمتر از ۱۵ دلار، با سبک و بندی با قفل، کاملاً مناسب بود.

بهترین قیمت اپل واچ برای کودکان

به عنوان یک معرفی آزمایشی به دنیای نیمه هوشمند گوشی برای کودکان، ساعت‌های هوشمند جدید اپل ممکن است گران قیمت باشند. یک ساعت هوشمند اپل مدل SE 2 با سلولار به قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می‌شود. به همین دلیل، استفاده از ساعت‌های قدیمی با قابلیت سلولار برای تنظیم خانوادگی بسیار عالی است.

گزینه دیگری خرید ساعت‌های هوشمند اپل دست دوم از برخی فروشگاه های آنلاین است.

مدل پیشنهادی

حتماً اطمینان حاصل کنید که اگر می‌خواهید از تنظیمات خانوادگی استفاده کنید، به دنبال مدلی با GPS + Cellular باشید. اندازه‌های ۴۰ یا ۴۱ میلی‌متر نسبت به اندازه‌های ۴۴ یا ۴۵ میلی‌متر نیز برای کودکان مناسبتر هستند.

همچنین، اگر می‌خواهید ساعتی برای یک کودک بدون آیفون تنظیم کنید، سعی کنید از سری ۳ ساعت هوشمند اپل پرهیز کنید. ممکن است مدل‌هایی با قابلیت سلولار را با قیمت مناسب پیدا کنید، اما آنها دیگر به روزرسانی نرم‌افزاری دریافت نمی‌کنند. مهمتر از آن، آنها با Family Setup کار نمی کنند و نیاز دارند که شخص آیفون داشته باشد

در ماه سپتامبر، اپل به عنوان بروزرسانی نرم‌افزاری رایگان، watchOS 10 را برای مدل‌های پشتیبانی شده ساعت هوشمند اپل عرضه کرد. این شامل ساعت هوشمند اپل سری ۴ به بالا، ساعت هوشمند اپل SE (نسل اول و دوم) و ساعت هوشمند اپل الترا ۱ و ۲ می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.