معرفی ویژگی جدید  ON-THE-GO در گوگل میت

به نظر می رسد یک ویژگی جدید به زودی به برنامه گوگل میت می رسد. برخی منابع خبری شواهدی از یک ویژگی جدید به نام “On-The-Go” را از طریق یک APK Teardown کشف کرده اند.

به گزارش تکناک، نام این ویژگی به خودی خود توضیحی است زیرا به جابجایی مربوط می شود. هدف گوگل این است که مکالمات زمانی که شما در حال حرکت هستید را ایمن تر کند.

ویژگی جدید ساده است، به محض اینکه Meet تشخیص داد که در حال راه رفتن در حین کنفرانس هستید، از شما می خواهد که ویژگی On-the-Go را فعال کنید. با این کار دوربین شما غیرفعال می شود و جریان صوتی سایر شرکت کنندگان فقط برای شما خاموش می شود. ولی این تغییرات برای بقیه شرکت‌کنندگان در جلسه اتفاق نمی افتد.

هدف گوگل  این است که حرکت خود را با قطع کردن جلسه فقط برای شما ایمن تر کنید. بنابراین، هنگام حرکت به مکان دیگری یا راه رفتن در خیابان، حواس شما پرت نخواهد شد.

هدف این است که جابجایی شما را با قطع کردن جلسه فقط برای شما ایمن تر کنید. بنابراین، هنگام حرکت به مکان دیگری یا راه رفتن در خیابان، حواس شما پرت نخواهد شد.

علاوه بر این، این برنامه بیشتر دکمه های روی صفحه را بزرگ می کند و فشار دادن و دیدن آنها را آسان تر می کند. هدف این است که تمام عوامل حواس پرتی به حداقل برسد. هنگامی که برنامه تشخیص داد (از طریق حسگرهای حرکتی گوشی) که حرکت شما متوقف شده است، به نمای استاندارد برمی گردد و ویژگی ها را از سر می گیرد.

شایان ذکر است که می‌توانید این ویژگی را از طریق منوی تماس Google Meet (دکمه سه نقطه) نیز فعال کنید. اگر نمی خواهید به حسگرها تکیه کنید، فعال کردن و غیرفعال کردن ویژگی On-The-Goo بسیار آسان است.

شاید این ویژگی برای همه مفید نباشد. با این حال، اگر از آن دسته کاربران Google Meet هستید که می‌خواهید در حالی که دور از میز هستید تماس‌های ویدیویی داشته باشید، این ویژگی می‌تواند مفید باشد. مشخص نیست دقیقا چه زمانی این ویژگی برای همه کاربران دردسترس خواهد بود.اما احتمالا تا زمانی که این APK وارد فروشگاه Google Play شود و به همه کاربران در سراسر جهان برسد، زمان زیادی مانده است.

برخلاف سایر تلاش‌های گوگل برای برنامه‌های چت، Google Meet به عنوان یک برنامه قدرتمند و یکی از پرکاربردترین برنامه‌های جهان برای کنفرانس ویدیویی است. طبیعی است که شاهد تلاش شرکت برای بهبود تجربه برنامه با هر به‌روزرسانی باشیم. این یک ویژگی ساده در مقایسه با هر کاری که گوگل در انقلاب هوش مصنوعی خود انجام می دهد است،. با این حال، هنوز هم می تواند  مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.