معرفی گوشی پیکسل 8 پرو با شبیه ساز 360 درجه

گوگل یک شبیه‌ساز 360 درجه آنلاین را توسعه داده که به شما امکان می‌دهد بدانید حسگرها و پورت‌های مختلف گوشی پیکسل 8 پرو در کجا قرار دارند و بتوانید گوشی را به جلو و از بالا به پایین بچرخانید.

به گزارش تکناک، این شبیه‌ساز گوشی را در سه رنگ نشان می‌دهد و تایید می‌کند که در پیکسل 8 پرو یک سنسور دمای جدید در پشت گوشی در کنار دوربین‌ها قرار دارد.

این شبیه‌ساز توسط خوزه روبن مشاهده شد و توسط میشال رحمان تایید شد، که هر دو در مورد آن در X پست کردند. به نظر نمی‌رسد که گوگل لینکی از این شبیه ساز در وب‌سایت خود منتشر کرده باشد اما تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام گوشی جدید را در URL وارد کنید.

این شبیه ساز 360 درجه مشخصات خاصی را ارائه نمیدهد، بنابراین هنوز فضای بیشتری برای افشای مشخصات پیکسل در ماه آینده وجود دارد. به نظر نمی رسد شبیه ساز استاندارد پیکسل 8 هنوز آنلاین باشد.

این شبیه ساز مدل‌های گوگل پیکسل 8 پرو که درگاه سیم‌کارت خود را حفظ کرده است را نشان می دهد. در این شبیه ساز این گوشی در سه رنگ نشان داده شده است: آبی کم رنگ، شنی و مشکی. به نظر نمی‌رسد هیچ تغییر نرم‌افزاری عمده‌ای در صفحه اصلی این گوشی وجود داشته باشد؛ ماکت‌ها همه ویجت‌های تطبیق رنگ گوگل و ویجت کلاسیک «در یک نگاه» را نشان می‌دهند.

این برای چندمین باری است که گوگل پیکسل 8 پرو را در این هفته فاش می کند. قبلاً عکسی از این گوشی چینی و یک ویدیوی آزمایشی درز کرده بود که سنسور دمای آن را توضیح می داد. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد گوشی های جدید خود را در یک رویداد در 4 اکتبر عرضه کند.

در ادامه تعدادی اسکرین شات از این شبیه ساز وجود دارد که تمام ویژگی های مهم و گزینه های رنگی مختلف را از زوایای مختلف نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.