معرفی گوشی Mix FOLD 3 شیائومی تا 48 ساعت آینده

شیائومی بالاخره قرار است پس از ماه ها شایعه و انتشار چند تیزر در روز دوشنبه ۱۴ آگوست(23 مرداد) از گوشی مورد انتظار Mix Fold 3 رونمایی کند.

به گزارش تکناک، مدیر عامل شیائومی، لی جون، کسی است که این دستگاه قابل توجه را در رویداد گفتگوی سالانه خود معرفی خواهد کرد. قرار است این رویداد ساعت 7 بعد از ظهر به وقت پکن (11 صبح UTC) آغاز شود و به گفته لی‌جون، هدف از این نسخه ارائه یک دستگاه پرچمدار همه جانبه برتر است و کاستی باقی نخواهد گذاشت. طبق پوستر تبلیغاتی این ابزار یک معیار جدید برای نمایشگرهای تاشو ایجاد می کند.

در پی مراجعه لی جون به Weibo، وی نگاهی درونی به فرآیند توسعه دقیق منجر به ایجاد Mix Fold 3 ارائه داد. و روند توسعه آن توسط تیم مهندسی شیائومی با بازسازی دقیق ساختار و تکمیل مکانیسم صفحه تاشو را توضیح داد. در تکمیل صحبت‌های لی جون، یک تیزر ویدیویی به طور رسمی توسط شیائومی منتشر شده است، و نگاهی اجمالی به طراحی مجدد نوآورانه Mix Fold 3 ارائه می‌دهد.

با توجه به صحبت های موجود، یک مکانیسم لولای کاملاً جدید وجود دارد و برای اولین پیاده شده‌است. پوستر تیزر نگاهی اجمالی به قسمت پشتی Mix Fold 3 شامل چهار دوربین تنظیم‌شده توسط لایکا همراه با یک لنز پریسکوپ می‌دهد.

همچنین، متأسفانه، به نظر می رسد شایعات در مورد انحصار Mix Fold 3 به بازار چین تا حدی حقیقت دارند و این دستگاه راه خود را به بازار مصرف کنندگان بین المللی باز نخواهد کرد. این می تواند برای علاقه مندان به فناوری جهانی که مشتاقانه منتظر فرصتی برای دستیابی به این دستگاه پیشگام هستند، ناامید کننده باشد.

در پایان، انتظار طولانی تقریباً به پایان رسیده است و شیائومی برای رونمایی از Mix Fold 3 خود آماده می شود. با رهبری لی جون، انتظارات از این پرچمدار و آغاز عصر جدیدی از نمایشگرهای تاشو بسیار بالاست و هیجان در جامعه فناوری برای عرضه آن محسوس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.