معرفی 5 برنامه رایگان برتر آموزش زبان

یادگیری زبان جدید یکی از متداول ترین اهداف زندگی است و به همین منظور برنامه های آموزش زبان زیادی ساخته شده است

یادگیری زبان جدید یکی از متداول ترین اهداف زندگی است و به همین منظور برنامه های آموزش زبان زیادی ساخته شده است که به افراد کمک می کند یادگیری زبان را شروع کنند یا حتی به یک زبان خارجی تسلط پیدا کنند.

به گزارش تک ناک، چه بخواهید اسپانیایی، چه روسی یا حتی کلینگونی یاد بگیرید و چه سبک یادگیری بصری یا شنیداری داشته باشید، برنامه های زبانی برای کمک به بهبود مهارت های شما وجود دارد.

همچنین برای یادگیری نیازی به پرداخت هزینه اشتراک ندارید. در ادامه این مطلب پنج مورد از بهترین برنامه های رایگان آموزش زبان را که می توانید در آیفون و اندروید امتحان کنید، آورده شده است.

Duolingo

Duolingo یک انتخاب آسان برای هر کسی است که به دنبال یادگیری زبان بدون سرمایه گذاری در اشتراک است. دارای 39 زبان برای انتخاب، از جمله گزینه های غیرمعمول مانند زبان های “ساخته” مانند اسپرانتو و کلینگون. درس‌ها ساختاری شبیه به بازی دارند که شما را تشویق می‌کند درگیر بمانید، و می‌توانید از درس‌هایی که قبلاً تسلط داشته‌اید امتحان کنید، بنابراین اگر به آن نیاز ندارید، مجبور نیستید از محتوای مبتدی استفاده کنید. همچنین محتوای همراه عالی از جمله یک سری پادکست وجود دارد.

HelloTalk

برنامه آموزش زبان HelloTalk برداشتی متفاوت از برنامه های یادگیری زبان است. به‌جای ارائه درس‌ها، آزمون‌ها و بازی‌ها در سطوح مختلف مهارت، به‌عنوان همراهی با برنامه زبان دیگر یا راهی برای تقویت مهارت‌های موجود شما بهترین کار را دارد. این برنامه چیزی شبیه به یک سرویس خواستگاری است که افرادی را که می خواهند به زبانی که می آموزند گفتگو کنند جفت می کند. شما زبانی را که می خواهید مشخص می کنید و با شخصی که بومی آن زبان است و می خواهد زبان خودتان را یاد بگیرد جفت می شوید. این هوشمندانه است و می تواند برای هر کسی که به تمرین صحبت کردن و درک زبان به صورت شفاهی نیاز دارد، یک موهبت واقعی باشد.

Rosetta Stone

بسیاری از مردم، حداقل اسما با بسته تجاری گران قیمت برنامه آموزش زبان Rosetta Stone آشنا هستند. این برنامه همچنین به عنوان یک برنامه تلفن همراه در دسترس است، و در حالی که یک سرویس اشتراک در آنجا نیز وجود دارد، می توانید از گزینه های مختلف پرداخت انصراف دهید و از بخشی از برنامه به صورت رایگان استفاده کنید. مانند نسخه پولی، درس‌های رایگان بصری هستند، با تطبیق تصویر و سایر تکنیک‌های آموزشی به سبک فلش کارت.

شما اغلب مجبور هستید کلمات و عبارات را تکرار کنید و از نظر دقت درجه بندی می شوید. حدود دوجین زبان برای انتخاب وجود دارد، و می‌توانید در هر زمان برای درس‌ها و گزینه‌های بیشتر به سرویس پولی ارتقا دهید.

Memrise

در حالی که نسخه پولی برنامه آموزش زبان Memrise وجود دارد، می توانید از این برنامه به صورت رایگان نیز استفاده کنید. شما می توانید از میان 19 زبان یکی را انتخاب کنید. برنامه رویکردی متفاوت نسبت به سایر برنامه ها دارد. از فیلم‌های سناریوهای واقعی و ارگانیک استفاده می‌کند تا بتوانید زبان مکالمه را در متن بشنوید. سخنرانان لهجه‌های محلی نیز دارند که واقع‌گرایی را تقویت می‌کنند و درس‌ها را کاربردی‌تر می‌کنند.

50 Languages

محتواهای آموزشی  زیادی در برنامه آموزش زبان 50 Languages وجود دارد، و همه آن ها رایگان است. می توانید برای حذف تبلیغات درون برنامه هزینه ای بپردازید، اما این یک هزینه است. هیچ ارتقای مبتنی بر اشتراک وجود ندارد. در ازای هزینه پایین ورود، اپلیکیشن کمی قدیمی به نظر می رسد. هیچ جریان واضحی از طریق درس وجود ندارد، اما می‌توانید در میان دروس در طیف گسترده‌ای از دسته‌ها جستجو کنید. دروس شامل لیست لغات، فلش کارت و آزمون‌ها می‌شود و ابزار ترجمه و بازی‌های واژگانی را نیز خواهید یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.